Els qui busquen un SUV gran prèmium tenen una bona opció en el BMW X3. El tot camí alemany engega en els 53.500 euros per a la versió sDrive18d xLine. Un model que es mou amb un motor dièsel de 150 CV de potència que està assistit per un sistema d'hibridació lleugera MHEV que redueix el seu consum mitjà fins a 5,6 litres i les seves emissions fins a 147 g/km.

Tanmateix, el cert és que per aquest preu es poden obtenir altres opcions d'alta gamma que no només no tenen res a envejar del BMW X3, sinó que el milloren. I a més són més barates.

El Lexus NX 350h és la millor alternativa al BMW X3 d'accés

Per exemple, el Lexus NX 350h, una sort de SUV autorecarregable amb tecnologia HEV, que supera en potència al X3 sDrive18d, pot recórrer petites distàncies en manera 100% elèctric i que és més econòmic que el tot camí alemany.

Lexus NX 350h2
Lexus NX 350h / Lexus

El Lexus NX 350h només es queda curt en un detall, la mida. Mentre el SUV japonès mesura 4.660 mm de llarg 1.660 mm d'alt i 1.865 mm d'ample, deixant una distància de batalla de 2.690 mm i un maleter de 549 litres de capacitat, el BMW dimensiona 4.708 mm i ofereix un maleter de 550 litres. En la resta, tot són més bondats per al Lexus.

Més potència, millor equipament i més barat

En l'apartat mecànic, el NX 350h compte amb un bloc HEV basat en un 2.5 de gasolina que desenvolupa 242 CV de potència en conjunt amb el motor elèctric. Està associat a un sistema de tracció davantera i a un canvi de marxes automàtic variable. I amb tot això accelera de 0 a 100 km/h en 8,7 segons i assoleix una velocitat màxima de 200 km/h. A més, registra un consum mitjà similar al del X3 de només 5,7 litres cada 100 km, amb unes emissions de 129 g/km, segons el cicle WLTP.

Lexus NX 350h
Lexus NX 350h / Lexus

En equipament també ve molt complet, ja que per a la majoria d'equipaments extra en el BMW cal passar per caixa. El NX 350h inclou l'acabat Business City. I compte de sèrie amb:

  • Llantes d'aliatge de 45,7 cm (18)
  • Fars Bi-LED
  • Antiboires davanters LED
  • Tapisseria de tela
  • Sistema de so de 10 altaveus
  • Sistema d'obertura electrònica de la porta: E-Latch
  • Sistema Multimedia Lexus Link Connect: pantalla tàctil de 24,9 cm (9,8)
  • Compatibilitat Apple CarPlay™ & Android Auto™
  • Serveis Connectats: Navegació Online, Assistent de voz,Actualización Over the Air, Informació de Trànsit
  • Serveis remots: Control llums d'emergència, Control d'obertura i tancament de portes
  • Serveis Connectats "Telemetria": estat de portes i finestres, llums encesos, alarma i sensor d'intrusió, consum combustible, quilometratge
  • Sensors d'aparcament davanters i posteriors
  • Cambra posterior amb guies d'aparcament
  • Sistema de seguretat Lexus Safety System+ (LSS+3)

Tot això està anunciat en la pàgina web de Lexus des de 50.700 euros finançats o 53.400 euros al comptat, que són 100 euros menys del que costa el X3 sDrive18d amb tecnologia MHEV.