El BMW X1 és un dels models que més alegries ha donat la marca alemanya des de fa ja molts anys. I és que aquest SUV de mida compacta que acaba d'estrenar generació pot presumir de ser un dels models més venuts dins de la seva categoria a les carreteres del vell continent, el seu millor terreny de joc.

Es pot tenir en compte, això sí, que aquest model té diversos rivals molt potents al mercat, entre ells el Mercedes GLA, que és també un dels models més venuts de la marca alemanya, així com l'Audi Q3, una referència també en la seva seqüència.

 

Els tres models competeixen entre si des de fa ja molt temps, però saben molt bé, com sap també BMW, que cada vegada són més els conductors a Espanya i a Europa els que estan veient altres opcions també prèmium però que s'allunyen dels concessionaris de les marques les alemanyes com opcions molt interessants.

Un bon exemple d'això és un model que arriba des del Japó de la mà de Lexus, la marca prèmium de Toyota i que, com bé saben els que ja en tenen un o els que estan interessats en fer-se amb un d'ells, passa per ser segurament una opció molt més recomanable quant a relació qualitat preu que qualsevol dels SUV alemanys.

El Lexus UX és un pla B molt interessant al BMW X1

No és altre que el Lexus UX, l'ànima de la marca prèmium japonesa per a aquest segment que, com no podia ser de cap altra forma tenint en compte que Lexus és la marca prèmium de Toyota, arriba de sèrie amb un motor híbrid auto recarregable, la qual cosa el converteix en una opció molt més interessant que el X1 i la resta de models del seu segment.

Versió més senzilla del BMW porta amb un motor de gasolina de 136 cavalls de potència, mentre que la versió més senzilla del model japonès compta amb un motor híbrid auto recarregable de 184 cavalls de potència, és a dir, una mecànica més que suficient per moure amb facilitat aquest model i, a més, fer-ho amb consums molt més moderats i a sobre permetent-lo induir l'etiqueta eco de la DGT.

Però el millor en aquest cas és que, al marge que tingui un motor millor, el Lexus és bastant més barat que el BMW X1. Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la versió més senzilla del model alemany té un preu de partida de 44.000 €, és a dir, és 10.000 € més car que el Lexus, que costaven tots els comptes tenen un preu de partida que es queda per sota dels 35.000 €.