Fa tot just uns anys no eren precisament pocs els quedaven pel xoc Alfa Romeo, una de les marques més històriques a les carreteres europees, anava a acabar desapareixent. I és que les pobres xifres de vendes que estava aconseguint aquest fabricant feien presagiar el pitjor.

Tanmateix, des de Stellantis, el gegant automobilístic europeu al qual pertany ara la marca italiana, van decidir donar-li una segona oportunitat a aquest fabricant que sempre havia volgut fer-se amb marques prèmium però situant als seus models un petit esglaó per sota quant a preu.

 

Una segona oportunitat que va començar fa molt poc amb l'arribada del Tonale, un SUV que se situava un esglaó per sota del Stelvio i que s'ha convertit en una de les millors armes de la marca a Europa i un model que pot rivalitzar sense cap tipus de problemes amb noms tan assentats a les nostres carreteres com és el cas del Mercedes GLA, el BMW X1 i l'Audi Q3.

Alfa Romeo entrarà en el segment B-SUV en gran

Però sent conscients que un dels segments que més vendes està aconseguint en els últims anys a Europa és precisament el que es queda un esglaó per sota, el dels B-SUV, a la marca italiana ja ho tenen tot preparat per al llançament d'un model que apunta a ser fins i tot més d'èxit quant a vendes que el Tonale.

Un model que es presentarà en tot just quatre mesos, és a dir, el mes d'abril de 2024, i ho farà precisament a Milà, una ciutat històricament molt vinculada a Alfa Romeo. En aquest sentit, no és que sigui casualitat que el pròxim model de la marca italiana es dirà Milano, un clar homenatge del fabricant a la ciutat.

 

Tan sols fa falta veure com el CEO de la marca parla d'aquest futur SUV per adonar-se de les grans esperances que tenen posades en ell: "Amb l'arribada de Milano el 2024, Alfa Romeu completa una gamma capaç de satisfer els desitjos de tots els nostres fans. Milano pretén ser una simbòlica 'benvinguda de nou' a tots els nostres fans Alfistas", ha apuntat Jean-Philippe Imparato.

Un Milano que, tenint en compte que arribarà també en versió elèctrica, "és la primera fita en el procés de transició de la marca cap a l'electricitat", com ha apuntat el CEO de la marca.