Que Alfa Romeo no està passant precisament pel seu millor moment comercial en els últims temps no és que sigui cap secret. Tampoc no ho és que, això sí, el fabricant italià ha vist com l'entrada en joc del grup Stellantis li ha ajudat a tenir una segona oportunitat.

Una segona oportunitat en la qual els italians ho apostaran tot als seus nous models, entre ells el Tonale, el model que els ha d'ajudar a sortir d'una situació tan compromesa que fins i tot molts van posar en dubte fa un temps la continuïtat del fabricant.

 

Això sí, per molt que en Alfa Romeo estiguin molt centrats en els seus nous models, això no significa que al seu catàleg no hi hagi opcions gaire interessants que ja existien fa un temps. Una d'elles és precisament el Stelvio, el primer SUV que va llançar al mercat la marca, que es posiciona com el germà gran del recentment arribat Tonale i que té una versió exclusivament per als més sibarites del món del motor.

La versió més top de l'Alfa Romeo Stelvio

Aquesta no és cap altra que la versió que arriba amb el cognom Quadrifoglio, un cognom que també apareix dins del catàleg de la marca, concretament en la versió més potent de la seva berlina, el Giulia.

En aquest cas, com no podia ser de cap altra manera tractant-se de la versió millor dotat en tots els sentits d'aquest model, aquest Stelvio arriba amb un motor dissenyat per Ferrari amb ni més ni menys que 510 cavalls de potència. Una mecànica associada a una transmissió automàtica i a la tracció a les quatre rodes que, evidentment, promet unes prestacions molt per sobre de les quals prometen les versions més bàsiques d'aquest model.

 

D'altra banda, també tenint en compte que es tracta de la versió més potent, l'equipament d'aquest Stelvio Quadrifoglio compta amb l'últim en tecnologia de la marca, posicionant-se així com el model més ben dotat en tots els sentits del fabricant italià.

Això sí, per molt que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, la marca arribat ara per aplicar-li un descompte de gairebé 7000 €, el preu d'aquest model continua sent prohibitiu per a la immensa majoria de conductors a Espanya. I és que té un preu de gairebé 120.000 €, el que el converteix en una opció tan sols per als més VIP i els més sibarita sempre que en tinguin una més que evident alta capacitat econòmica.

No serà en cap cas la versió més vençuda d'aquest model, que al seu torn també té molts problemes per aconseguir algunes vendes a Espanya, però és evident que Alfa Romeo demostra amb aquest Stelvio que continua sent una marca esportiva molt interessant.