Fa tot just uns anys, veient que la quota de mercat d'Alfa Romeo a Europa era mínima, no eren precisament pocs els que donaven per fet que la marca italiana, un dels històrics del vell continent, anava a acabar desapareixent.

De fet, tenint en compte que la quota de mercat a Europa d'Alfa Romeo el 2021 va ser amb prou feines un 0,2 %, tot semblava indicar que el fabricant no anava a tenir continuïtat gaires més anys. Tanmateix, l'entrada en joc de Stellantis i la segona vida que li faci el gegant de l'automobilisme europeu ja estan provocant que el fabricant estigui veient com les seves vendes han augmentat en els últims temps.

 

És més, en tot just dos anys, Alfa Romeo ha aconseguit doblar la seva quota de mercat, tenint ara, sumant les vendes dels mesos de gener passats i febrer, una quota de mercat del 0,4 % a Europa. És evident que és una xifra molt baixa i que està molt allunyada de la que tenen bona part de les marques més venudes, però és evident que és un indicatiu també que els italians van pel bon camí.

Un bon exemple d'això és que el mes de febrer passat s'ha matriculat a Europa més de 3300 Alfa Romeo, una xifra que suposa més que el doble respecte al mes de febrer del passat 2022, quan es van quedar per sota de 1500 vendes.

Alfa Romeo segueix apostant pels grans descomptes

És per això que, tenint en compte a més que el seu Tonale s'està convertint a la millor arma de la marca italiana, el fabricant vol també impulsar les vendes dels seus altres dos models actualment al catàleg, el Stelvio i el Giulia. Tan sols fa falta veure l'oferta que han posat ara a sobre de la taula per SUV de mida compacta, el Stelvio, per adonar-se del risc que estan prenent en el fabricant.

 

I és que, tal com podem veure a l'esmenta mitjà, el descompte actual per a la versió més senzilla d'aquest model superen els 10.000 €, deixant així un preu de partida per a la versió més senzilla que es queda just per sobre dels 43.000 €, una quantitat molt interessant tenint en compte les seves característiques.

Entre altres coses perquè arriba de sèrie amb un motor dièsel de 160 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i un equipament de sèrie que complet més. Tot sembla indicar que el Tonale continua sent, evidentment, el seu model més venut, però no Stelvio ha de ser un complement perfecte del seu germà petit quant a vendes, per això ha votat per aquest important descompte.