No eren precisament pocs els que estaven esperant amb ganes que EBRE, la històrica marca espanyola que ara ha renascut de la mà del gegant asiàtic Chery, presentar en societat els seus nous models.

Ho ha fet al Madrid Car Experience, conegut antigament com el Saló de l'Automòbil Madrid, amb dues propostes que estan cridats a ser més que determinants per a l'èxit d'un fabricant que vol convertir-se en tota una referència del nostre país. Una de les propostes més atractives no és cap altra que l'EBRE S700, un model que pertany al segment dels SUV de mida compacta i que no ho tindrà precisament gens fàcil a Espanya.

 

Entre altres coses perquè aquest model ha d'enfrontar-se a cotxes molt consolidats al nostre país com és el cas del Kia Sportage, el Hyundai Tucson, el Nissan Qashqai o el Seat Ateca, entre molts d'altres. Conscients a la marca de la importància d'aquest model, adoptat per dues variants mecàniques que segurament provocaran que acabi sent determinant en els seus segment.

L'EBRE S700, un SUV atractiu i tecnològic

La versió per a les que no volen arriscar-se quant a opcions mecàniques passa per un motor de gasolina de 150 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica, un motor molt similar que tenen alguns dels seus rivals directes. Tanmateix, la versió més interessant és la que compta amb una mecànica híbrida endollable, el tipus de motor que pot presumir de comptar amb el millor dels motors de gasolina així com amb el millor dels motors elèctrics, però sense inconvenient de l'autonomia que tenen aquests últims.

Una mecànica que en aquest cas acaba oferint una potència conjunta entre el motor de gasolina i el motor elèctric de ni més ni menys que 350 cavalls, el que el converteix en una de les opcions més potents del seu segment.

 

El millor en aquest cas és que compta amb una bateria d'una mida més que significatiu, fins al punt que l'autonomia elèctrica d'aquesta mecànica s'acosta als 80 km, convertint-se així en un model perfecte per cobrir amb el motor elèctric la immensa majoria de trajectes diaris i comptar amb el motor de combustió per als llargs viatges en autovies i autopistes.

Sap encara els preus que tindrà aquest model, però sí que se sap que arribarà als concessionaris a començaments de 2025 i que es fabricarà a Espanya, pel que segurament molts estaran atents a les novetats d'una marca que ha renascut amb molt bon peu.