Renault pot presumir de tenir al seu catàleg històric alguns dels models que han ajudat a fer de certes carrosseries opcions molt populars a les carreteres del vell continent al llarg de les últimes dècades.

Un bon exemple d'això és el famós Renault Espace, un model que es va posar a la venda feia moltes dècades i que va donar el tret de sortida al boom dels monovolums a les carreteres europees. Va ser precisament en la dècada dels 90 quan aquest model, untament amb altres monovolums, es posicionen com les millors opcions per a aquelles famílies que buscaven, abans que res, habitabilitat, comoditat i capacitat de càrrega.

 

El problema, com bé sap l'entrenament a les sis com en la resta de fabricants, és que des de fa ja uns anys aquest tipus de models han caigut en desgràcia, entre altres coses perquè totes i cada una de les marques estan apostant pels SUV, un tipus de carrosseria que no fa cap altra cosa que créixer de forma constant des de fa ja molts anys a Europa.

Renault transforma el seu Espace en un SUV de 7 places

És per això que, tenint en compte que la denominació Espace té molt pes a les carreteres europees, en Renault no han volgut fer una altra cosa que apostar de nou per a ella, però en aquest cas per un model que no ha de veure amb el monovolum que va dominar en bona part dels mercats fa ja uns anys.

I és que el nou Espace es presenta com el SUV de set places de la marca francesa, el que molts ja consideren el germà gran de l'Austral, entre altres coses perquè els dos models guarda molta relació en el que es refereixi el seu disseny, tant interior com a exterior.

 

Un model que continua destacant, com passava amb les abans de les generacions, per tenir una enorme mida, molta habilitat, molt bona capacitat de càrrega i la possibilitat de comptar amb aquesta tres files de seients. Això sí, un altre dels passos endavant de la marca amb aquest nou model és que mecànica pansa per un motor híbrid, en aquest cas una mecànica de 200 cavalls de potència associada a una transmissió automàtica.

El fabricant no ha donat a conèixer els preus d'aquest nou model, però ja se sap que, més enllà que es vagi a fabricar a Espanya, els llibres de reserva s'obriran en les properes setmanes, per la qual cosa les primeres unitats arribaran a les nostres carreteres abans que acabi l'any.