Tan sols fa falta veure les excel·lents xifres de vendes que porto acumulant el Fiat 500 en els últims anys per adonar-se que la decisió de la marca italiana de tornar a recuperar aquest cònic model del seu passat i actualitzar-lo per al mercat actual ha estat una de les seves millors decisions.

I és que són molt pocs els rivals que poden competir amb aquest model entre aquells conductors que busquin un urbà per moure's gairebé exclusivament per entorns urbans o interurbans en el dia a dia i fer-ho a més amb un model amb un disseny molt icònic.

 

D'altra banda, es pot tenir en compte també que una de les grans decisions de la marca italiana amb aquest model va ser la de millorar el seu motor de gasolina de 70 cavalls amb un sistema de micro hibridació lleugera que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, convertint-lo així en l'urbà per excel·lència al nostre país.

El Fiat Panda, un model que amb prou feines es ven però que, per a molts, és millor que el 500

Tanmateix, és important ser conscients que, dins del catàleg de la marca italiana, sembla una opció potser més interessant que aquest 500, entre altres coses perquè és un model també pensat per moure's gairebé exclusivament pel toro, que compta també amb l'etiqueta ECO de la DGT però que, al seu torn, pot presumir de ser més barat i sigui una opció potser un punt més polivalent.

No és cap altre que el Fiat Panda, tot un clàssic a les carreteres espanyoles i europees i que, malgrat que és cert que mentre que a Itàlia és un model que arrasa al nostre mercat a penes té vendes, no deixa de ser una opció gaire interessant per a aquells que tinguin un pressupost ajustat.

 

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la diferència de preu de la versió més senzilla del Panda respecte a la del 500 és de 1500 € a favor del Panda, tenint un preu de partida es queda una mica més de 12.000 €, un preu que evidentment va associat a totes les promocions i descomptes de la marca.

Tenint en compte que és un model de més mida i que, per tant, compta amb una habitabilitat més gran, especialment a les places posteriors, així com amb una capacitat més gran de càrrega al seu maleter, aquest Panda, malgrat que no té potser el disseny tan atractiu que en té 500, es posiciona com una opció més polivalent amb què fins i tot es poden realitzar alguns viatges i escapades en autopista sempre sent conscients de les seves limitacions.