Els que tenen a Skoda com una de les seves marques de referència saber molt bé que el fabricant ha llançat recentment el mercat a la nova generació del seu Kodiaq, la seva SUV de set places amb motor de combustió.

Per molt que el fabricant sàpiga que en un futur no molt llunyà seran els models elèctrics els que suposaran la immensa majoria de les seves vendes, a Skoda, com en la majoria de marques del grup Volkswagen, continuen apostant fermament pels models de combustió, entre altres coses perquè són molt conscients que en el dia d'avui i a curt termini continuen sent els models més venuts dins del seu catàleg.

 

Tan sols fa falta veure les imatges de la nova generació d'aquest model per adonar-se del salt endavant que ha donat la marca tant referent a disseny, especialment a l'interior, com a qualitats i a aquesta sensació de ser cada vegada un model més prèmium i no tant un model generalista.

El millor en el seu cas és que, com bé saben els que estan interessats en un d'ells, aquest Skoda ja es pot configurar a Espanya amb una de les versions més demandades, una versió que compta amb tracció a les quatre rodes.

El nou Skoda Kodiaq ja es pot configurar amb tracció a les quatre rodes

Aquesta nova versió arriba associada a una mecànica dièsel de 193 cavalls de potència que compta amb una transmissió automàtica DSG de set velocitats, una combinació perfecta per a aquelles famílies que vagin a realitzar molts quilòmetres en autovia i autopista però que, al seu torn, comptant amb tracció a les quatre rodes, volen també tenir la possibilitat d'abandonar l'asfalt i ficar-se per camins més complicats.

 

És més que evident que aquest model no pot presumir de ser un tot terreny pur ni estar al mateix nivell que alguns dels models més característics entre els tot terrenys com són un Toyota Land Cruiser o un Jeep Wrangler, però comptar amb aquesta mecànica i amb aquesta atracció pot ajudar a superar alguns terrenys no precisament fàcils.

Aquest motor es pot configurar amb dos acabats diferents, en els dos casos molt ben dotats de sèrie i amb un preu de poc més de 50.000 € en el cas de l'acabat més senzill i de poc més de 53.000 € en el cas de l'acabat més ben dotat. Una opció que no és barata però que sí que és més que perfecta per a aquelles famílies que necessitin molt espai, molta habitabilitat, molta capacitat de càrrega i a més vulguin comptar amb una mecànica eficient i al seu torn molt interessant.