Com bé saben tots aquells que acudeixen als concessionaris de marques prèmium, BMW, Audi o Mercedes, aquestes, a diferència de la qual cosa ocorre la gran majoria dels concessionaris de les marques generalistes, sí que continuen apostant per una carrosseria que ha caigut molt en vendes en els últims anys: les berlines.

L'auge dels SUV, un auge precisament provocat per l'afany de marques com BMW, Mercedes i Audi a fer d'aquests models autèntica referència al mercat, ha provocat que marques com Seat, Opel, Kia o Hyundai estiguin deixant d'apostar de forma clars i evident per les berlines.

 

Tanmateix, tenint en compte que les marques prèmium tenen un marge de benefici molt més gran que les marques generalistes i que les marques low-cost, en aquest cas aquestes sí que es poden permetre el luxe de continuar apostant per aquest tipus de models sent conscients que les vendes no seran les mateixes respecte a anys anteriors. És per això que BMW, Audi i Mercedes continua apostant per elles, entre altres coses també perquè són un tipus de carrosseria que continua atraient un bon nombre de compradors que acudeixen als seus concessionaris.

L'Audi A4, igual de prèmium que el BMW Sèrie 3 però gairebé 4.000 euros més barat

En el cas de la marca de Munich, la seva Sèrie 3 continua sent la berlina més reeixida al seu catàleg, entre altres coses perquè és la que té un preu més baix. Tal com podem veure en quecochemecompro.es, la versió d'accés d'aquest Sèrie 3 té un preu de partida de poc més de 44.000 €.

En aquest cas estem davant d'una berlina que compta amb un motor dièsel 150 cavalls de potència que arriba amb un sistema de micro hibridació lleugera, la qual cosa li permet poder rebre l'etiqueta ECO de la DGT, un dels factors cada vegada més determinants a l'hora de vendre un cotxe a Espanya.

 

Tanmateix, no és cap altra que Audi la que ha decidit collar les femelles a BMW aplicant una oferta molt interessant pel seu Audi A4, el rival directe del sèrie tres que, tal com podem veure a l'esmentat mitjà, té un preu que es queda just per sobre dels 40.000 €. Gairebé 4.000 € de diferència que, tenint en compte que aquest Audi arriba amb un motor de gasolina de 150 cavalls amb el mateix sistema micro híbrid que en el BMW, fan d'ell una de les alternatives més interessants a la berlina dels de Munich.