El Seat León ha estat un dels models que més alegries ha donat la marca espanyola en els últims anys. Un compacte que, de fet, va acabar sent el model més venut al nostre país durant molt temps. Tanmateix, com bé saben i lamenten en Seat, el seu León ha perdut molta força a Espanya.

De fet, aquest León ja no és que no només pugui presumir de ser el model més venut desitjat, sinó que ha vist com en els últims temps són tres els models de la marca els que li han passat per davant quant a vendes: l'Arona, l'Ateca i l'Ibiza.

És per això que en el fabricant del Grup Volkswagen, que sap precisament que està en el punt de mira dels alemanys veient que porten dos anys consecutius amb pèrdues, ha optat per aplicar una interessant rebaixa a una de les versions més atractives del seu compacte.

 

Una versió que, malgrat que no és la més barata de la gamma d'aquest León, sí que pot presumir de ser una de les més atractives quant a relació qualitat/preu. De fet, no són pocs els que, veient que la diferència de preu entre aquesta versió i la més bàsica és de poc més de 3.000 €, l'escullen per davant de la més senzilla.

El Seat León híbrid endollable és una opció molt atractiva dins de la gamma del compacte espanyol

Com bé podem veure en quecochemecompro.es, el León més bàsic de tots té un preu de partida de més de 19.000 €. Un León que arriba amb un motor de gasolina de 110 cavalls que, això sí, pot presumir de ser un dels millors compactes al nostre país tenint en compte el seu motor i el seu equipament.

El problema en aquest cas per a aquest León més bàsic és que precisament la versió híbrida endollable del compacte té un preu que és tan tot just 3.000 € més gran que el seu.

Com en veiem en el esmentat mitjà, el preu de partida de la versió del León PHEV és de 22.018 euros. Un preu que compta amb un descompte de més de 13.000 € fruit de les promocions internes de la marca així com dels ajuts del govern derivats del pla MOVES III.

 

En aquest cas, aquesta versió híbrida endollable de León arriba amb un motor de 204 cavalls que, gràcies a aquesta mecànica, li permet lluir l'etiqueta ZERO de la DGT així com tenir més de 50 km d'autonomia en manera 100 × 100 elèctric.

Tenint en compte tots els avantatges que genera tenir una mecànica d'aquest tipus de motor i la poca diferència de preu que hi ha entre aquesta versió de la versió més bàsica de León, cada vegada són més els que veuen amb bons ulls a l'híbrid endollable. En Seat ho saben, per això han apostat ara per una promoció tan interessant.