Com no podia ser de cap altra forma tenint en compte tot el que se sabia ja del MG3, el fet que la marca britànica ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors hagi obert el llibre de reserves del seu utilitari híbrid auto recarregable ha provocat que siguin molts els que ho vegin com una de les millors opcions actualment al mercat.

I és que el fabricant no ha fet cap altra cosa que arrencar la vida comercial d'aquest model de la mà d'una promoció que el converteix en un model realment interessant quant a relació qualitat preu.

 

Tal com podem veure en el configuradors de la marca, ara podem reservar la versió d'accés d'aquest MG3 per un preu de tan sols 19.990 €, una promoció a la qual s'ha d'afegir també una targeta REPSOL carburant valorada en 526€ i que podrà utilitzar a qualsevol estació de Repsol a Espanya durant els 24 mesos posteriors al seu lliurament.

El MG3 apunta a top vendes

Com no podia ser de cap altra forma, el preu és un dels grans arguments de venda d'aquest model, i més tenint en compte que els tres en rivals directes amb qui es trobarà aquest MG3 són més cars. I és que, per molt que les promocions de models com el Toyota Yaris, el Renault Clio o el Mitsubishi Colt siguin també molt atractives, en tots els casos se situen un o dos esglaons per sobre quant a preu.

 

Però la part més positiva que segurament convenç molts conductors a Espanya per anar a buscar aquest model i no a per alguna de les seves alternatives és que, més enllà que sigui més barat, pot presumir de tenir un motor híbrid auto recarregable de 195 cavalls de potència, un motor bastant més potent que el dels seus rivals directes, a més de tenir una bateria d'una mida molt més gran, el que li permet també moure's durant molt més temps sense gastar una gota de gasolina i acabar tenint un consum molt baix.

Tot apunta a què, com ha passat amb altres models de la marca, especialment el ZS i el MG4, aquest MG3 convencerà molts conductors espanyols que estan convençuts que és un model que val la pena situar per davant dels seus tres rivals directes quant a relació qualitat preu.