Peugeot, com a bona marca generalista que és, no té cap altra intenció que situar als seus diferents models en les posicions més altes dels diferents segments en què participa. En aquest sentit, per sort per a la marca francesa, són diversos aquests poderosos que ja poden presumir de ser dels més venuts al nostre país.
Un d'ells és el Peugeot 3008, un ensurt era al compacte que, per molt que tingui per davant a nivell de vendes models com el Hyundai Tucson o al Kia Sportage, sap que té al mercat espanyol u dels seus millors terrenys de joc.
Entre altres coses perquè aquest model pot presumir de ser el rei d'un segment molt concret: el dels híbrids endollables. La marca francesa va prendre la decisió fa ja un temps de llançar una versió amb aquest tipus de mecànica per al seu 3008, una decisió que, veient societats de vendes, és evident que ha estat més que encertada.
I és que, per molt que la seva versió amb motors de combustió no estigui tenint èxit esperat, la versió amb motor híbrid endollable pot presumir de ser el model amb aquest tipus de motor més venut a Espanya el passat 2022.
Peugeot vol protegir-se davant del boom del Lynk & Co 01
Amb un total de 2.738 matriculacions l'any passat d'aquesta versió, el Peugeot 3008 PHEV es va coronar com el rei de la seva categoria. Tanmateix, es pot tenir molt en compte que, com bé saben també el fabricant gal, no ha estat cap altre que el Lynk & Co 01, una de les revelacions del passat 2022 a Espanya, el que es va quedar molt a prop de robar-li el tron al model de Peugeot.
I és que aquest assumpte que arriba des de la Xina però amb molts elements de Volvo, una marca prèmium, va acabar amb 2.701 matriculacions, una xifra molt bona que no ha fet cap altra cosa que provocar que el Peugeot vulguin començar el 2023 en gran amb aquest model, aplicant-li així un interessant descompte.
Com bé podem veure en quecochemecompro.com, la rebaixa actual és de 9500 €, una xifra que no fa fruit de la unió de les promocions internes de la marca així com dels ajuts del Pla MOVES del govern. D'aquesta forma, el preu de la versió híbrida endolla parli del 3008, que en aquest cas ja amb un motor de 180 cavalls amb més de 50 km d'autonomia, es queda en tan sols 36.900 euros, una quantitat molt atractiva.
Veurem com arrenca aquest 2023 el Peugeot 3008 PHEV, però és evident que a la marca francesa han d'estar molt atents a les xifres de vendes del Lynk & Co 01, el seu màxim rival a Espanya.