Una de les grans novetats de Toyota al nostre país és la nova generació del C-HR, un model que en la seva primera generació es va convertir en tot un èxit de vendes i que va ajudar de forma notable a què la quota de mercat general del fabricant japonès augmentés a les carreteres espanyoles.

Tan sols fa falta veure les imatges d'aquesta nova generació per adonar-se'n de l'enorme pas endavant que han donat en Toyota en tots els sentits, especialment a nivell de disseny, un disseny en el que la marca fa evident que continua apostant per unes línies molt trencadors amb aquest model que l'allunyen de les línies potser més clàssiques de models com el Yaris Cross o el RAV4 i que el converteixen en una opció realment interessant.

 

Com no podia ser de cap altra forma, en Toyota continuen apostant també pels motors híbrids auto recarregables, fent d'aquest C-HR u dels SUV urbans més interessants quant a motor, especialment per a aquells conductors que busquin l'eficiència abans que l'esportivitat.

Els dos petits inconvenients del Toyota C-HR

Això sí, com bé saben els que s'han interessat en aquest Toyota, aquesta continuïtat en l'aposta pels motors híbrids auto recarregables ve acompanyat també per una continuïtat en el seu tipus de canvi, en aquest cas un canvi automàtic tipus CVT que té les seves peculiaritats.

No és que sigui precisament cap secret que, per molt que la marca japonesa hagi afinat la seva transmissió automàtica, continua sent una transmissió que, en situacions concretes com en el cas de grans acceleracions, el seu soroll continua sent molt més elevat que el d'en un altre tipus de transmissions automàtiques, una cosa que continua sense satisfer molts conductors.

 

D'altra banda, com ja va ocórrer en la generació anterior, el curiós disseny d'aquest model provoca que la seva capacitat de càrrega al maleter no sigui precisament de les més grans del seu segment, en el seu cas de 388 l en la versió amb el motor més petit, una capacitat de càrrega que, si bé no és de les més baixes, molts consideren que queda curta per a un model amb unes dimensions de cotxe compacte.

Això sí, no seria estrany que, per molt que aquests petits inconvenients estiguin provocant que alguns conductors descartin a aquest model, continuïn sent molts més els que el vegin com una de les millors opcions actualment al nostre mercat i, per tant, continuï sent un dels Top vendes a Espanya.