Fiat sap molt bé que, per molt que com a marca no pugui presumir de ser precisament una de les punteres a Europa en matèria de quota de mercat, té al seu catàleg un dels models més venuts i també més lloats de les carreteres europees: el 500.

Va ser fa ja uns anys quan el fabricant italià va decidir recuperar aquest icònic model que havia triomfat dècades enrere i reformular-lo perquè encaixés amb les necessitats del mercat. Un Fiat 500 que es va convertir en pocs anys en la referència entre els urbans pel seu disseny, la seva mida i, sobretot, la seva excel·lent relació qualitat preu.

 

Evidentment, com bé en saben els que té un, no estem davant d'un model amb prestacions top ni molt menys, ni amb el cotxe amb més habitabilitat ni capacitat de càrrega del mercat. Però és que tampoc no és el seu propòsit, que passa pel de convertir-se en un cotxe perfecte per moure's per entorns urbans i interurbans amb baix consum i unes dimensions perfectes per sortejar el trànsit i aparcar on molts d'altres no poden.

L'oferta de rènting del Fiat 500e

Precisament veient l'èxit d'aquest model, a Fiat van optar també per ampliar la seva gamma mecànica amb una opció cent per cent elèctrica, una opció que encaixa més que bé amb el seu concepte de cotxe petit i urbà. I és que els elèctrics, almenys els de preu raonable, estan més centrats a ser models de curts recorreguts que de llargs viatges.

 

Ara, tal com podem veure al configurador de la marca, Fiat proposa un rènting d'aquest 500 en la seva versió elèctrica, que té una autonomia que s'acosta als 200 quilòmetres encara que poden ser més en conducció exclusivament urbana, per tan sols 119 euros al mes. Per poder tenir aquesta quota tan baixa és necessari, això sí, aportar una entrada de gairebé 4.500 euros i firmar el contracte de 3 anys, és a dir, 36 mesos. A més, des del fabricant apunten que, com a regal, amb aquesta oferta ve també inclòs un carregador Wallbox.

No seria estrany llavors que molts veiessin en ell una opció interessant i poc arriscada quant a preu per fer el salt a la mobilitat elèctrica, especialment aquells que necessiten un cotxe petit i amb el qual beneficiar-se dels avantatges d'un elèctric, que amb l'etiqueta ZERO de la DGT i amb un cost per quilòmetre molt menor que un model de gasolina o dièsel no és que siguin poques.