Canvi en la història de Nova York. La ciutat dirà adeu al seu logotip més emblemàtic 'I love NY' després de 50 anys d'història. El disseny és obra de Milton Glaser de l'any 1977 i s'ha convertit en uns dels logotips més reconeguts del món. Ara, les autoritats novaiorqueses han decidit substituir-lo pel logotip 'We love NY'. L'objectiu de la nova campanya és fer que els ciutadans s'involucrin en la promoció de la ciutat, i mobilitzar tots aquells que estimin Nova York per donar a conèixer el que la converteix en única, i ajudar a revitalitzar el turisme perdut després de la pandèmia de la covid. L'encarregada del nou logotip és l'agència Founder, que ara compta amb un anunci de 30 segons on es mostra diferents aspectes de la vida turística novayorquesa. I a més, també s'han dissenyat publicitats exteriors en llocs icònics de la ciutat com "Madison Square Garden o Times Square". La campanya s'ha recolzat en emojis i símbols internacionals perquè es puguin entendre en qualsevol mena de cultura sense importar l'idioma, i així demostrar el caràcter internacional de la ciutat on es parlen centenars d'idiomes diferents. 

El nou disseny presenta un canvi en la tipografia de la lletra, l'American Typewriter, de traç prim, que imita la lletra de màquina d'escriure, ha estat substituïda per una sans-serif, que simula la del metro de Nova York. L'autor del polèmic disseny, Graham Clifford, ha afirmat que "el metro és les venes o el cor bategant de la ciutat".

Critiques al nou disseny

L'anunci del nou logo ha aixecat molta polseguera entre els novaiorquesos que no han tardat en reaccionar i criticar-lo a les xarxes, "si hi ha disturbis a Nova York, serà per això", escriu un ciutadà a les xarxes en un missatge recollit pelThe New York Times"És, literalment, el pitjor disseny que he vist mai", afirma a Twitter Dewey Bryan Saunders, dissenyador gràfic. El dia de la seva presentació el Washington Post ja va recollir algunes reaccions negatives entre els assistents a l'acte, molts d'ells estan en contra del canvi tant pel disseny com pel significat del missatge. Segons va recollir el mitjà, figures com l'escriptora Cindi Augustine han qualificat de "lleig" el nou disseny del cor que forma part del logo, mentre el seu company Benjamin Liong Setiawan, també escriptor, assegura que "l'odia". "Si volien fer alguna cosa, haurien d'haver anat en una direcció completament diferent en lloc de tractar d'actualitzar un clàssic", va afegir.

La governadora de Nova York, Kathy Hochul, va assegurar en una roda de premsa que "aquesta nova campanya ajudarà a captar aquesta energia i preservar l'esperit de la ciutat en encoratjar als novaiorquesos de tots els orígens a unir-se, involucrar-se i aconseguir un canvi positiu en la seva comunitat". També va recordar quin és l'objectiu de la campanya: "La campanya els demana a tots els que estimen la millor ciutat del món que el demostrin ajudant i estenent aquest amor a cada bloc dels cinc districtes". Així doncs, les reaccions dels ciutadans no sembla que hagin complert amb l'objectiu principal de la campanya que era "acabar amb la divisió i fomentar la unitat entre els ciutadans per fomentar la ciutat.