L'espectacle de l'entretemps de la Super Bowl és una dels xous musicals que més expectació genera. Milions de persones al voltant del món esperen aquesta actuació que, any rere any, se supera. Aquest any, en canvi, l'espectacle no ha brillat.

L'artista canadenc The Weeknd era l'encarregat del concert de la mitja part de la Super Bowl, la final de futbol americà dels Estats Units, que, per primera vegada, no s'ha fet des del camp de joc a causa de la pandèmia del coronavirus.

Després dels primers dos temps del partit entre els Kansas City Chiefs i els Tampa Bay Buccaneers, tota l'atenció s'ha enfocat a les grades del Raymond James Stadium, de Tampa (Florida), on The Weeknd, vestit amb una jaqueta vermella de lluentons sobre un abillament monocromàtic en negre, ha començat la presentació amb una mescla dels seus principals èxits.

Superbowl 2021 Weeknd EFE

The Weeknd durant la seva actuació a la Super Bowl / EFE

Després d'interpretar segments de la seva primera producció, House of Balloons, acompanyat d'un cor els integrants del qual portaven un uniforme de robot postapocalíptic, l'artista ha seguit des d'un laberint de miralls amb Can't Feel My Face, Feel It Coming i Save Your Tears.

Després ha estat el torn d'Earn It, el tema de la pel·lícula Fifty Shades of Grey, que ha cantat acompanyat d'una orquestra en viu i davant de seients il·luminats de tal manera que feien la sensació de ser edificis que després s'han transformat en la silueta d'un cementiri.

L'artista ha tancat l'espectacle amb Blinding Lights, la cançó que l'ha convertit en el rei de Tik Tok durant els primers mesos de la pandèmia. I en escoltar-se els primers acords del tema el camp de joc s'ha omplert de centenars de ballarins vestits igual que The Weeknd.

Superbowl 2021 Weeknd 3 EFE

The Weeknd cantant Blinding Lights / EFE

Un espectacle més sobri

The Weeknd li agafava el relleu a dues grans dives del món de l'espectacle, Shakira i Jennifer López, que l'any passat van donar un dels espectacles de l'entretemps de la Super Bowl més memorables de la història.

The Weeknd ha apostat per un espectacle més sobri i totalment audiovisual. Encara que el xou del mig temps sol ser una producció híbrida per a l'espectador a l'estadi i el que és a casa, aquesta vegada s'ha sentit com un espectacle totalment televisiu.

El triomf de la telonera

La part artística de la Super Bowl havia començat hores abans amb un concert de Miley Cyrus als afores de l'estadi, que s'ha transmès en viu per TikTok. Cyrus li ha robat el protagonisme a The Weeknd amb un concert amb Billy Idol com a convidat estrella i vestida amb un uniforme d'animadora roquera.

L'artista ha interpretat, entre altres cançons, el seu senzill Nothing Breaks Like a Heart i ha recuperat un dels seus temes estrelles quan interpretava Hannah Montana a Disney Channel: The Climb.