En plena febre per la xocolata amb pistatxo, Mercadona ha llançat un nou producte que no ha tardat a fer-se viral entre els amants dels dolços i els fans del supermercat. Es tracta de la xocolata Dubai, una tauleta blanca, cruixent i amb un cridaner toc verd que està generant molt enrenou en xarxes socials. La popularitat d'aquest producte no ha tardat a disparar-se gràcies, en part, a la ressenya del creador de contingut @peldanyos, que va compartir la seva experiència amb aquest dolç en el seu compte d'Instagram. En el seu vídeo, no només destaca el seu sabor, sinó també el preu, que considera bastant ajustat si es té en compte l'augment generalitzat de la xocolata en els últims mesos. Segons ell, es tracta d'una opció molt interessant, especialment per als qui busquen provar un caprici diferent sense gastar massa. La combinació de xocolata blanca, textura cruixent i pistatxo ha captat ràpidament l'atenció dels consumidors, que l'estan buscant activament a les prestatgeries.
La nova xocolata de Mercadona que està arrasant
Una de les primeres coses que crida l'atenció, segons el creador, és el seu aspecte visual. La xocolata presenta un to verdós molt particular, una cosa poc habitual en aquest tipus de productes, el que li aporta un caràcter distintiu i reconeixible davant altres tauletes convencionals. Encara que en un primer moment pugui semblar estrany, aquest color es converteix en part de l'encant de la tauleta Dubai, que està clarament inspirada en una estètica més luxosa o exòtica, molt en línia amb altres tendències alimentàries que aposten per innovar no només en el sabor, sinó també en l'aparença.
Pel que fa a la qualitat, el mateix @peldanyos reconeix que, malgrat que no és la millor xocolata Dubai que ha tastat fins ara, amb referència a altres versions més elaborades que ja circulen pel mercat europeu, la proposta de Mercadona li ha deixat un sabor molt satisfactori. Destaca especialment la seva relació qualitat-preu, ja que per un import assequible s'aconsegueix un producte saborós, ben trobat i que compleix el que promet. En un context en el qual els preus de les xocolates gurmet s'han disparat, trobar una opció accessible com aquest és tot un encert.
A més, no dubta a afirmar que aquesta nova xocolata supera amb escreix a altres intents recents del supermercat per sumar-se a la moda del pistatxo. En concret, el considera clarament superior a la ja coneguda berlina de pistatxo, que no va convèncer del tot els consumidors. Així, Mercadona sembla haver encertat de ple amb aquesta nova proposta dolça, que combina l'exòtic amb l'accessible, i que promet continuar fent parlar entre els qui no poden resistir-se a un bon tros de xocolata.