L'hostaleria és un dels sectors d'ocupació més importants a Espanya, un sector que a l'estiu s'assenta com a indispensable, quan el turisme d'estiu omple els restaurants i guinguetes del nostre país. Tant és així que José Luis Yzuel, president d'Hostaleria Espanya, va anunciar a l'inici de l'estiu que aquest sector preveu superar el 2023 les xifres prèvies a la pandèmia. I aquí apareix la figura de Cheerfy, que es converteix en l'aliat perfecte per als restaurants de la costa de Catalunya i de la península, l'eina ideal per elevar l'experiència turística i servir de bastó per a l'hostaleria en un dels moments amb més pic de treball.

Fidelitzar i potenciar el consum de restauració

Aquesta empresa emergent fundada per Carlos Gómez Vendrell i Adrián Maseda, permet registrar i perfilar el client, desenvolupant una relació digital que personalitza la seva experiència, fidelitza i en potencia el consum. Cheerfy adapta la seva estratègia tenint en compte aquesta característica d'eventualitat estival, com ara pot ser la creació de campanyes personalitzades amb esdeveniments o potenciant moments de consum, detalls personalitzats en funció del perfil, felicitació d'aniversari, recollida de valoracions i reacció personalitzada en funció de les respostes o creant una targeta de fidelització estival. El registre està integrat amb tots els elements de relació digital amb el client, ja sigui a través del Wi-Fi, del sistema de reserves, del pagament a taula o de les comandes a domicili.

foto ibiza cheerfy
Un dels aliats estratègics de Cheerfy és a Eivissa / Foto: Cedida

Cheerfy adapta l'estratègia de recurrència estival a través del producte Cheerfy Loyalty, un gestor de relacions amb els clients que opera de forma omnicanal totalment orientat a grups i marques de restauració, per als quals es converteix en un partner estratègic, ja que els ofereix una aposta diferencial que permet consolidar la relació amb el consumidor en una única plataforma, personalitzant i oferint avantatges al consumidor, gràcies al coneixement d'aquest. D'aquesta manera, Cheerfy Loyalty permet dissenyar una estratègia adaptada al període estival, fidelitzant aquests clients que es queden a la destinació costanera durant un període curt de temps, atraient-los a repetir al restaurant gràcies als avantatges que se'ls ofereix.

Alguns dels seus aliats estratègics en aquest aspecte són Bresca (Eivissa), Nomo Náutic (Sant Feliu), Grosso Napoleta (La Corunya) i Timesburg (Sant Cugat), marques referència que han apostat per Cheerfy com a eina per centralitzar l'experiència digital. A més, per a moments d'alta densitat com l'estiu, on l'eficiència a la sala es converteix en essencial, Cheerfy Pay, un altre dels productes que ofereix la plataforma és també un pilar fonamental. Amb Cheerfy Pay els pagaments a taula seran més ràpids que mai, ja que els clients podran triar com i quan pagar, via QR, amb l'opció de dividir el compte, deixar propina i obtenir el rebut digital, tot això, a més, integrat amb Cheerfy Shop i Cherfy Loyalty.

GROSSO 088 00362 (1)
Repetir restaurant i reforçar vincles amb els clients, objectius de Cheerfy / Foto: Cedida 

Carlos Gómez Vendrell i Adrián Maseda, fundadors de Cheerfy, estan al darrere de la plataforma que fa possible una experiència digital personalitzada i sense fricció entre consumidors i cadenes de restauració. Compten amb cinc productes: Cheerfy Loyalty, Shop, Places, Pay i Kiosk. I s'han consolidat amb la confiança de marques icòniques com Grup Lateral, Healthy Poke, Manolo Bakes, Juicy Brands o Empanades Malvón.