El Ferrari ha fet un pas endavant aquesta temporada, està confirmat. I després de la primera victòria de la temporada de Sebastian Vettel a Austràlia, ara l'alemany ha imposat el seu domini fent la pole del GP de Bahrain. L'escuderia italiana ha dominat en dos dels tres entrenaments lliures i han imposat el seu salt de qualitat a la qualificació.
Un avantatge clar dels Ferrari, primer i segon a la graella de sortida, que han controlat a distància els Mercedes. Valtteri Bottas ha estat el tercer i Lewis Hamilton ha estat el quart. El britànic, però, sortirà cinc llocs més enrere per haver canviat la caixa de canvis.
Una sessió novament monopolitzada pels dos cotxes cridats a disputar-se el Mundial. I per darrere, ball de posicions. A la qualificació segueix el Red Bull molt en forma i la resta seguint-los. Carlos Sainz, que ha passat a la Q3, ha estat el desè classificat. I Fernando Alonso no ha passat a la ronda definitiva i sortirà tretzè.
Qualificació GP Bahrain
Nom | Equip | Temps | |
---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1'27,958 |
2 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1'28,101 |
3 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1'28,124 |
4 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1'28,220 |
5 | Daniel Ricciardo | Red Bull | 1'28,398 |
10 | Carlos Sainz | Renault | 1'29,986 |
13 | Fernando Alonso | McLaren |