El Barça i Stanley Black & Decker, empresa líder en eines i seguretat, han anunciat aquest divendres a Los Angeles un acord històric que converteix la marca americana en el primer patrocinador de la samarreta del Barça Femení a partir de la propera temporada. El primer equip de dones blaugrana tindrà, així, un patrocinador propi i exclusiu durant els següents tres cursos. Les xifres del contracte encara no s'han fet oficials.

L’anunci d’aquest acord i la presentació de la nova samarreta amb la publicitat d'Stanley s’han donat a conèixer en un esdeveniment celebrat a l’Hotel Beverly Wilshire de Los Angeles, un dia abans que l’equip femení disputi el seu primer partit de pretemporada davant del Socal FC. En aquest acte, el president Josep Maria Bartomeu i Pradheepa Raman, membre de l'empresa americana, han acompanyat la plantilla culer.

"Fa temps que vam iniciar un projecte per desenvolupar i professionalitzar el nostre equip femení. Treballem amb Stanley des de fa anys i aquest és un pas més en la nostra relació. Ha estat fàcil arribar a un acord per la bona relació que ens uneix. Aquest acord ens permetrà augmentar els nostres objectius, que és el que desitgem, i créixer ", ha declarat el propi Bartomeu.

D'aquesta manera, el Barça es segueix consagrant com un dels equips pioners en l'aposta pel futbol femení. Val a dir que les futbolistes de Fran Sánchez es troben realitzant una gira conjunta amb el primer equip i, tot i la polèmica del viatge a Portland, el conjunt català segueix intentant reduir les diferències que hi ha entre els homes i les dones en el futbol.