La pedrera del Barça és una font inesgotable de talent, i ens podem trobar amb múltiples exemples d'això. Encara que durant un temps va costar que algun jugador format en les categories inferiors aconseguís refermar-se al primer equip, la realitat és que durant els últims anys no han deixat d'aparèixer cracs que han tingut moltes oportunitats, i alguns han aconseguit triomfar, mentre que d'altres han hagut de canviar d'aires per acabar d'explotar.
Hans-Dieter Flick no es va mostrar preocupat en absolut amb els problemes econòmics que tenia l'entitat, i ràpidament va traslladar Joan Laporta i Deco que tenia intenció d'apostar per La Masía, tal com havia fet Xavi Hernández. I en el dia d'avui, pot presentar una alineació amb tots els cracs que han sortit de la pedrera, sent Pau Cubarsí, Lamine Yamal, Marc Casadó, Alejandro Balde, Pablo Paéz 'Gavi' i Fermín López els principals exponents.
Però aquesta llista promet augmentar en les següents setmanes. I és que altres joies com Toni Fernández o Andrés Cuenca, que ja van poder debutar el curs anterior, pròximament poden tenir més oportunitats. Sense oblidar Guille Fernández, Jofre Torrents, Juan Hernández o Jan Virgili, que també són molt valorats en el Camp Nou. No obstant això, ara mateix el gran favorit que hi ha perquè li arribi el seu moment és Pedro Fernández.

Ja va sorprendre veure'l entre els elegits per completar la pretemporada, considerant que l'any anterior ni tan sols va ser un fix al Juvenil A, i en moltes ocasions es va haver de conformar amb jugar amb el B. A part, encara ni tan sols ha pogut estrenar-se amb el filial. Però això no va ser un impediment perquè 'Hansi' decidís convocar-lo i donar-li l'oportunitat per poder seguir-lo de prop, i ha quedat gratament sorprès, motiu pel qual va ser un dels quatre elegits per viatjar al Japó.
I contra el Vissel Kobe va disputar els seus primers minuts amb el Barça, ingressant al terreny de joc en el minut 77, temps de sobres per deixar mostres del seu espectacular talent.
'Dro' seguirà al primer equip del Barça
Ara per ara, està previst que 'Dro' continuï exercitant-se amb normalitat amb el primer equip, fins i tot nou avís. I si Flick no té motius per prescindir d'ell, es quedarà amb els professionals.
Té moltes opcions de ser la pròxima joia que aconsegueixi assentar-se en el Barça, on no han tardat a aparèixer les primeres comparacions amb Lamine.