Encara queda molt treball per fer en el Barça per poder dir que la plantilla està tancada. Encara que en l'apartat d'arribades ja és pràcticament descartat que aterrin cares noves, després de les de Roony Bardghji, Marcus Rashford i Joan García, Hans-Dieter Flick continua tenint la seva disposició a diverses peces que no entren en els seus plans, com s'ha encarregat de reiterar en diverses ocasions. I espera que aviat se solucionin els seus futurs.

Perquè vol perdre de vista com més aviat millor tots els futbolistes que no tenen espai al vestidor, i que ocupen una fitxa que no es mereixen. I en concret, ha assenyalat quatre noms propis, i ha obligat Deco a actuar com més aviat millor. El primer de tots és el d'Iñaki Peña, amb el qual té una relació especialment tensa des del mes de gener, quan van mantenir una forta discussió abans del partit de semifinals de la Supercopa d'Espanya contra el Athletic Club de Bilbao.

Iñaki Peña Instagram
Iñaki Peña

Va perdre la titularitat en aquell moment i mai més no va poder recuperar-la, i el seu futur està lluny del Camp Nou, sobretot si considerem que queda lliure en 2026, i aquest és l'últim any en el qual podran obtenir una compensació econòmica amb la seva sortida. En la mateixa situació està Oriol Romeu, si bé en el seu cas el més probable és que Joan Laporta li acabi oferint la rescissió del seu contracte, veient que no hi ha cap tipus d'interès en el seu fitxatge.

I després tenim Ronald Araújo, que és un assumpte delicat, i que genera molta controvèrsia dins del Barça, per diferents raons. Començant perquè va renovar fa tan sols uns mesos, i va firmar un vincle de llarga durada. A més, tampoc no es pot descuidar que és el segon capità, i era un dels ídols de l'afició fins fa molt poc temps. Per desgràcia, les coses es van començar a complicar la temporada passada, i no ha pogut remuntar la situació.

Ronald Araujo Europa Press
Ronald Araujo

Flick ha deixat bé clar que espera que marxi, però l'uruguaià no vol. I el seu valor de mercat no para de baixar...

Héctor Fort, l'últim assenyalat per Flick

Finalment, ens trobem amb Héctor Fort, que també està totalment sentenciat, i així va quedar demostrat en el primer amistós de la pretemporada, en el qual ni va jugar.

Flick s'ha cansat de la seva actitud, i tampoc no ha acompanyat amb les seves actuacions, així que ha de deixar el Barça si desitja jugar.