Marcus Rashford continua esperant el FC Barcelona. El davanter anglès del Manchester United ha deixat clar en repetides ocasions que la seva prioritat absoluta és vestir de blaugrana i unir-se a l'ambiciós projecte de Hansi Flick. Tanmateix, el temps comença a jugar en contra del Barça, i el mateix futbolista ja ha llançat un avís clar: no esperarà eternament.
Rashford, que ha rebutjat propostes importants de l'Aràbia Saudita i de la Juventus, ho ha fet amb l'esperança que el Barça mogui fitxa. El seu desig de compartir davantera amb Lamine Yamal i de jugar en el Camp Nou està fora de dubte, però l'atacant no vol veure's en la situació d'arribar a agost sense una destinació clara. Vol resoldre el seu futur com més aviat millor per tenir una pretemporada estable i encarar el nou curs amb totes les garanties.

Pressió per al Barça
El missatge que ha arribat a la direcció esportiva del Barça és clar: si no hi ha avanços en els propers dies, Rashford començarà a valorar altres ofertes. El seu entorn entén que la situació financera del club obliga certa cautela, però també adverteix que el temps és limitat. La indecisió pot costar-li al Barça l'oportunitat de fitxar un jugador que, malgrat la seva última temporada irregular, continua tenint un mercat molt potent.
Mentrestant, Deco continua centrat a explorar totes les possibilitats per fitxar Luis Díaz, encara que l'operació no és senzilla. El fitxatge del colombià depèn d'una gran operació al Liverpool, com l'arribada d'Alexander Isak, i ara per ara no hi ha garanties que el club anglès rebaixi les seves exigències. Aquesta espera per Díaz pot acabar sent fatal per a l'opció Rashford, qui fins ara ha demostrat paciència i predisposició, però comença a considerar que el Barça no el veu com una prioritat real.

El pla B trontolla
Des del punt de vista esportiu, Hansi Flick valora l'arribada de Rashford per la seva versatilitat, experiència internacional i capacitat golejadora. El tècnic alemany considera que una cessió de l'anglès —la fórmula preferida pel Barça— seria una excel·lent manera de reforçar l'atac sense comprometre el pressupost. Però aquesta finestra es pot tancar si el club no actua amb rapidesa.
El Manchester United, per la seva part, no contempla una cessió ara per ara i demana prop de 50 milions d'euros pel traspàs, xifra que el Barça no pot assumir en el dia d'avui. Per això la negociació està estancada, mentre el rellotge avança i Rashford comença a mirar altres direccions.
El Barça té poc marge i molt a perdre. Si no es mou ja, podria veure com un dels grans desitjos de Flick i de l'afició s'esfuma per pura falta de decisió.