El Barça és pràcticament campió de Lliga després d'aconseguir la victòria contra el Reial Madrid a Montjuïc. Exhibició coral en una tarda de gran futbol a l'Estadi Olímpic Lluís Companys, però també perquè el conjunt blaugrana va saber ser un gran equip i sobreposar-se a totes les adversitats. I encara que no hi va haver ajuda arbitral ni encert a l'inici, els de Hansi Flick van saber reaccionar i deixar vist per sentència el títol de LaLiga EA Sports.
Unes portades esportives d'aquest dilluns 12 de maig del 2025 que destaquen el Barça masculí i deixen en més petit el nou títol del Barça femení. I s'hi parla una mica de motos, després de la bogeria viscuda a Le Mans.

El Barça... "campió"
I com era d'esperar, són perquè els culers se'n sentin orgullosos. L'Esportiu diu que la Lliga està "Lligada", remarcant algunes decisions polèmiques del partit que van acabar caient a favor dels interessos rivals. L'Sport és més provocatiu i diu: "Madrid... saluda al campió", però sense parlar dels àrbitres. I el Mundo Deportivo conclou amb un clar: "A l'estil campió", i remarcant "el nefast arbitratge".
Aquesta vegada sí que la premsa esportiva catalana ha sabut posar el focus on calia. Imatges de celebració, també generant certa polèmica amb la manera de titular, però deixant clar que els àrbitres novament no van afavorir. Malgrat tot, la victòria és culer i la Lliga és gairebé blaugrana.



A Madrid també es rendeixen al Barça
Pel que fa a la premsa de Madrid, no hi ha sorpreses. I els dos grans diaris esportius han fet portades rendint-se al Barça. El Marca ja dona per fet que "El Barça 'guanya' la 28a". L'As apunta que "El Barça abraça la Lliga", i copia el director d'ElNacional.cat, José Antich. Dues portades mostrant imatges de l'alegria culer.
Però aquestes portades de la capital espanyola provoquen una mica més els culers, ja que no diuen res del polèmic arbitratge. Com que va afavorir el Reial Madrid i va evitar la vergonya merengue, millor passar-hi de puntetes. I el que sí que recorden és que ara mateix Kylian Mbappé és Pitxitxi de la Lliga.


I per acabar, L'Équipe francès també parla del Clàssic. I ho fa dient que "Mbappé, heroi de l'inútil", fent referència que els tres gols de l'atacant francès van ser estèrils per al Reial Madrid.

Unes portades esportives d'un dia d'alegria per als culers, però que també deixen certa ràbia pel fet que alguns amaguin part de la realitat. El tema arbitral continua al seu nivell i no hi ha millora a la vista, igual que certs diaris, que tampoc progressen adequadament.