El Barça ha guanyat el Copenhaguen (4-1) i està classificat per als vuitens de final. Després d’una primera part dolenta, en què han marxat al descans per sota al marcador, ho han solucionat de la millor manera possible a la segona. Aquestes són les notes dels jugadors del Barça.
L'1x1 del Barça contra el Copenhaguen
Titulars

El gol del Copenhaguen era imparable. Correcte amb el joc de peus i ha fet una espectacular parada en una acció que hi havia fora de joc previ. Partit força normal perquè no ha tingut gaire feina.

El partit de Jules Kounde ha estat en la línia de la seva temporada. En defensa, imprecís; i en atac, sense generar res, tot i que sovint tenia molt espai davant el doble marcatge a Lamine. Una pèrdua seva ha originat el gol del Copenhaguen.

En la primera part ha patit en determinades accions i ha estat tou en alguna d'elles. A la segona, ja amb menys feina, ha anat a millor.

No ha sigut el dia de Gerard Martín. Sobretot a la primera part. Imprecís amb pilota i en defensa sense ser gaire contundent. A la segona ha tingut menys feina i ha sigut canviat per Araujo.

Balde no ha tingut presència ofensiva, tot i que és el seu punt fort. En defensa no ha comès cap errada. Partit força discret del lateral blaugrana.

Eric ha sigut el millor defensivament a la primera meitat. Corregint i recuperant pilotes per mantenir l'equilibri. A més, ha tingut un pal amb un gran xut llunyà. Ha sigut canviat al descans per un cop al cap.

Avui ha jugat en la posició de Pedri i no ha tingut el seu partit. Amb força errors i sense dominar el mig del camp. Això sí, una gran passada seva ha originat el gol de Lewandowski.

Molt intens en totes les jugades, però massa accelerat amb pilota i sense. No ha estat transcendent com sí que ho havia estat en els darrers partits. També ha demostrat que és terrenal.

En la primera part, Lamine ha sigut l'únic que ho ha intentat, amb jugades que li sortien i altres no. A la segona ha explotat. Assistència, gol i determinant en totes les accions ofensives del Barça. Un espectacle, com és habitual.

Partit habitual en ell. Sense tenir gaire incidència en el joc, però ha marcat el primer gol, després d’un regal de Lamine, i ha provocat el penal que ha originat el tercer. Sense fer un gran partit, continua sumant xifres.

Raphinha ha estat inexistent. Tots els atacs del Barça s'originaven pel sector de Lamine i el brasiler no ha tingut protagonisme. Això sí, ha marcat el penal del tercer gol.
Suplents

A la primera part faltava ordre al mig del camp i amb la seva entrada ho ha solucionat. Correcte amb pilota i sempre ben col·locat. Cada cop que entra mostra la seva qualitat.

Araujo ha entrat a la segona part i no s’ha fet notar. Això és el millor elogi per a un defensa. L'uruguaià ha estat correcte en totes les accions.

El britànic ha tornat a ser suplent. Això sí, quan ha entrat ha mostrat, un altre cop, el seu gran xut amb un golàs de falta per fer el quart. Segueix engreixant les seves xifres.

Ha entrat quan quedava poc temps i no ha tingut protagonisme. Això sí, s'ha emportat una gran ovació de l'Spotify Camp Nou.

Ferran ha entrat quan quedaven pocs minuts i ha tornat de la seva lesió. No ha tingut incidència en el joc.