Lautaro Martínez és un dels noms que han sonat amb més força recentment per a la davantera del Barça. Veient els problemes que ofereix l'operació per Julián Álvarez, que cada vegada sembla més complicada per culpa de la postura de l'Atlètic de Madrid, Joan Laporta i Deco s'han vist obligats a haver de buscar alguna alternativa convincent. I aquí és on ha tornat a aparèixer el capità de l'Inter de Milà.
No és la primera vegada que sona per aterrar a l'Spotify Camp Nou, on ja va estar a prop d'arribar en el passat, i en diverses ocasions. Ara, de nou han pensat en la seva contractació per intentar omplir l'enorme buit que va deixar quan es va anunciar el comiat de Robert Lewandowski, a qui acompanyarà Ferran Torres, deixant Hans-Dieter Flick sense els davanters centres que tenia a la seva disposició. No obstant això, és una operació que també resulta molt complexa.

Per començar, el campió del Mundial de Qatar mai ha donat senyals de voler abandonar el Giusseppe Meazza, i a diferència de 'L'Aranya', no està disposat a forçar la seva sortida del club que el va acollir fa pràcticament una dècada, i on és una llegenda. A part, el conjunt italià no posarà cap facilitat a la sortida d'un futbolista que encara té un contracte de llarga durada. Així que faria falta una oferta astronòmica perquè s'ho pensessin dues vegades.
Per ser més exactes, un mínim de 100 milions d'euros és la xifra que reclamaria l'entitat 'neroazzurra' per asseure's a negociar. I com expliquen a 'ESPN', hi ha una persona que s'ha mostrat totalment oposada al possible desembarcament de Lautaro al Barça. I és que 'Hansi' no estaria per res d'acord a fer una aposta tan important per un jugador que és a prop de complir els 30 anys, i que tampoc és un golejador contrastat.
Òbviament, el talent i el nivell de Martínez no ofereix cap dubte, però mai ha destacat per unes xifres anotadores impressionants.
Flick també dubta de l'adaptació de Lautaro als seus sistemes
Un altre motiu més pel qual Flick no acaba d'estar d'acord amb el possible fitxatge de Lautaro pel Barça és perquè no creu que es pugui adaptar als seus sistemes, i millorar l'equip.
Això pot fer que Laporta i Deco es tornin a plantejar tot una altra vegada, i optin per descartar l'ex de Racing de Avellaneda.