Els jugadors que estaven disputant el Mundial ja han tornat a la disciplina del Barça, després que hagin finalitzat les seves respectives vacances. Tan sols hi ha una excepció, que és Ferran Torres, qui s'ha absentat amb el permís del club, per resoldre la seva venda al Paris Saint-Germain. Ja no existeixen dubtes ni debats amb el seu futur, després que deixés clara la seva intenció de canviar d'aires per comprometre's amb un nou equip, abans de quedar lliure el 2027.
L'acord entre ambdues parts està totalment tancat, i l'anunci oficial és una simple qüestió d'hores. No s'han revelat les xifres exactes, però Joan Laporta i Deco recaptaran un mínim de 50 milions d'euros per un jugador que ha estat constantment criticat des que va aterrar a l'Spotify Camp Nou per culpa de la seva irregularitat. Una quantitat que permetrà recuperar pràcticament la totalitat de la inversió que van fer en el seu moment, fa més de quatre anys.
I el comiat de 'El Tiburón' tindrà un efecte col·lateral, ja que serà la clau que desbloquegi la incorporació de Rodrigo Hernández. Per poder portar l'estrella del Manchester City, primer necessitaven obtenir ingressos i reduir la massa salarial, a més de poder deixar una plaça lliure al vestidor, i l'elegit era el '7. Així que s'espera que aquest assumpte també quedi resolt abans que finalitzi la present setmana, després de les complicacions d'última hora.

El Barça va veure com la directiva anglesa va rebutjar la primera oferta, valorada en 50 'quilos', que van presentar fa uns dies, i s'han vist obligats a apujar la seva aposta, arribant fins als 60 milions. Una xifra que esperen que sí que serveixi per acabar de convèncer el conjunt dirigit per Enzo Maresca perquè permetin fer les maletes al centrecampista nascut l'any 1996, que també finalitza el seu contracte en únicament un total de 12 mesos.
Amb Ferran viatjant a la capital de França, Laporta i Deco han accelerat perquè el guanyador de la Pilota d'Or l'any 2024 pugui estar a disposició de Hans-Dieter Flick molt aviat, com confirmen des de 'The Athletic'.
Joao Cancelo, també molt a prop
I juntament amb Rodri, l'altre reforç que s'espera que aterri al Barça pròximament és Joao Cancelo. Una vegada que deixin totalment emparaulat l'acord amb el City, centraran tots els esforços a aconseguir el retorn de l'encara futbolista de l'Al-Hilal de la Saudi Pro League.
Un fitxatge que és primordial per a Flick, en especial, veient els problemes físics d'Alejandro Balde.