Carlos Corberán confia a poder sorprendre el Barça, com ja va fer el Rayo Vallecano en l'anterior jornada de La Liga EA Sports, i obtenir un bon resultat. Evidentment, sap que això és una missió molt complicada, i que els d'Hans-Dieter Flick són els clars favorits. Però té diversos asos a la màniga, que permeten ser optimista, malgrat que l'inici de campionat que estan firmant és una mica irregular, amb quatre punts de nou de possibles.

Hansi Flick Barça EFE (2)
Hansi Flick

La primera carta que tenen guardada els 'chés' és el fet que el partit no es jugui en el Camp Nou. Encara no podran inaugurar el nou estadi, i això obliga a haver de disputar-se en el Johan Cruyff. Això és una bona notícia per a l'equip visitant per dues raons. La primera, perquè l'aforament serà notablement inferior, i tan sols podran entrar poc més de sis mil persones. Això vol dir que la grada no tindrà tanta influència.

I segon, i més important, per les dimensions del terreny de joc. Evidentment, es tracta d'un camp molt més petit i limitat, i això provoca que no hi hagi tants espais. Així que la idea de l'exentrenador del West Bromwich Albion, de l'Huddersfield Town o de l'Olympiakos és apostar per un sistema molt més conservador, amb una defensa més tancada, que dificulti al conjunt blaugrana poder arribar a la porteria que defensarà Julen Agirrezabala.

Normalment, Corberán ha apostat per un 4-2-3-1, però ja fa quatre dies que treballa en un nou dibuix, i el més probable és que el València presenti un nou 5-3-2. D'aquesta manera, acumularia molts més homes en la defensa, i el centre estaria totalment protegit, deixant les bandes més al descobert. Però considerant que el Barça no tindrà gaires metres per córrer, això no hauria de ser una amenaça.

Flick haurà de trobar un mètode per contrarestar aquest pla, i evitar que el Barça perdi més punts, pocs dies abans de debutar en la Champions League davant el Newcastle United.

La velocitat d'Arnaut Danjuma, l'esperança de Corberán

I, per acabar, Corberán confia les opcions del València en la velocitat d'Arnaut Danjuma, que està destinat a ser la referència ofensiva de l'equip, amb el permís d'Hugo Duro.

Arnaut Danjuma gol Barça Girona
Arnaut Danjuma

Creu que poden agafar el Barça per sorpresa en alguna acció, i el neerlandès pot marcar la diferència, aprofitant algun error a l'hora d'intentar deixar-los en fora de joc.