El Barça ja ha començat a mirar de reüll Lewandowski per saber quins són els seus plans de cara a la temporada següent. Tot fa pensar que aquesta serà l'última aventura del davanter centre polonès de 37 anys amb l'elàstica blaugrana, després de quatre anys fent història en el combinat culer. Tot i això, si la marxa de 'Lewy' es confirma, el FC Barcelona tindrà molta feina per trobar un substitut de garanties, tot i que ja té jugadors a la recambra.

Osimhen agrada molt al Barça

Tal com ha informat el periodista de Mundo Deportivo Gabriel Sans en el programa turc Radyospor, al Barça li agrada molt Osimhen i podria intentar el seu fitxatge per donar el relleu a Robert Lewandowski. Pel que sembla, encara no hi ha hagut reunions ni cap mena de negociació, tot i que és una realitat que l'ariet del Galatasaray és un dels jugadors que més interessa a la directiva blaugrana i fins i tot a Hansi Flick.

L'atacant nigerià de 26 anys acumula fins al moment 6 gols en 9 partits oficials, entre la Superlliga turca i la Champions League. Tot i això, Osimhen va despuntar fa algunes temporades al Nàpols, equip en què va guanyar una Serie A i va aconseguir el 'pichichi' de la competició en el curs 22/23 amb 26 gols. Va ser llavors quan Osimhen va irrompre i va impressionar a tot Europa, tot i que el seu futur finalment no el va dur a cap gegant europeu i va acabar recalant al Galatasaray, després d'una última temporada amb moltes tensions internes al Nàpols. 

Yildiz, el migcampista de moda a Europa

Per altra banda, el mateix periodista esportiu ha confirmat que el Barça també té a la seva agenda des de fa temps una de les perles actuals d'Europa, Kenan Yildiz. El centrecampista de la Juventus de Torí és un dels jugadors prodigi del mig del camp al Vell Continent. Amb tan sols 20 anys s'ha convertit en una peça indiscutible a l'equip 'bianconero', prova d'això són els 52 partits oficials que va disputar el curs passat, en què va aconseguir 12 gols i 9 assistències, números de veritable crac. 

D'aquesta manera, queda clar que el Barça té dos noms futuribles de molt de nivell, tot i que fitxar-los serà realment complicat. La situació financera del FC Barcelona no permet al club desemborsar una quantitat de diners gaire elevada, tot i que si els jugadors volguessin unir-se al club blaugrana les opcions podrien canviar dràsticament. Tot i això, l'hipotètic fitxatge de Yildiz seria encara més complicat, ja que la joia turca té l'interès de la majoria de gegants europeus, entre ells l'Arsenal, el Manchester United i fins i tot el Reial Madrid

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!