El Barça i Nestlé han fet oficial un nou acord de patrocini per a quatre anys i que coincideix amb el 150è aniversari de la multinacional. L'objectiu d'aquesta unió comercial és promoure de manera conjunta la importància de l’educació, la nutrició i l’esport.
La firma del contracte vincula el club esportiu i la multinacional en un acord de patrocini que inclou drets d’associació i d’imatge, màrqueting, publicitat, digitals, promoció, marxandatge i hospitalitat, així com diferents accions amb l’FCB Escola. Com a curiositat, també és la primera vegada que la marca Nestlé o Nestlé Milo (nom que rep a l'Àsia) signa un acord amb un club esportiu.
Josep Maria Bartomeu, president del Barça, Manel Arroyo, vicepresident responsable de Màrqueting i Comunicació, i Patrice Bula, vicepresident executiu de Nestlé, han estat els encarregats de fer l'últim pas per convertir Nesté com a Patrocinador Oficial. L'acord inclou la relació amb marca Nestlé Nesquik per als territoris d’Europa, el Pròxim Orient i l’Àfrica.
A partir d'ara tant el club com la marca de cacau i malta promouran un estil de vida més saludable i la importància de l’activitat física entre els més joves, que duran a terme a través de programes esportius.