Arda Güler va tornar a ser una de les absències més cridaneres en l'alineació del Reial Madrid. Va començar tenint un paper molt protagonista en els sistemes, i va respondre a la confiança que Xabi Alonso li va traslladar, amb actuacions realment destacades, que li van servir per rebre molts eloges. Una regularitat que no ha estat capaç de mantenir, i això ha provocat que perdi el seu lloc, i s'hagi de conformar, de nou, amb viure a la banqueta.

Ni tan sols l'absència de companys com Brahim Díaz o Kylian Mbappé li ha facilitat la possibilitat de tenir més minuts, i les seves recents participacions han estat entrant com a revulsiu. El ‘15’ fa autocrítica, i és el primer que assumeix que té molt per millorar, i que no està en el seu millor moment. Però també opina que no ha rebut un tracte just, ja que hi ha altres peces que tampoc estan al 100%, i han tingut més participació.

Un exemple d'això és Jude Bellingham, a qui assenyala com el principal responsable de la seva situació actual. No és una casualitat que la seva reaparició coincidís amb el declivi de l'internacional turc, en jugar en la mateixa demarcació, i han demostrat ser incompatibles en el terreny de joc, obligant l'entrenador basc a haver de triar entre un dels dos. Tanmateix, l'ex del Fenerbahçe entén que l'anglès és una de les estrelles del Santiago Bernabéu, i ha de jugar gairebé de forma obligatòria. En canvi, no entén l'aposta per Eduardo Camavinga.

Eduardo Camavinga Real Madrid
Eduardo Camavinga 

Són d'un perfil totalment diferent, però Güler no considera que el francès hagi fet més mèrits per jugar abans que ell. De fet, ha signat algunes actuacions desastroses, que li han costat moltes crítiques. Una cosa que no ha provocat que Alonso deixi de comptar amb ell per a les seves rotacions, i ha tornat a apostar pel ‘6’ com a company d'Aurélien Tchouaméni a la medul·lar, mentre Fede Valverde juga com a lateral dret.

Per a la perla nascuda l'any 2005, això és totalment injust, i no considera que el francès ajudi més a l'equip, ni tingui les condicions per ser un fix amb el Madrid.

Güler es queixa per les oportunitats que Camavinga ha tingut

Güler no s'ha mossegat la llengua, i a la premsa otomana asseguren que s'ha queixat per les múltiples oportunitats que Camavinga ha tingut al llarg de la seva etapa al Madrid.

En canvi, ell sempre ha hagut d'esforçar-se més, i fer molts més mèrits. Primer, amb Carlo Ancelotti com a entrenador, i ara, amb Alonso.