Adrian Newey està totalment implicat amb el projecte d'Aston Martin, com s'ha afirmat des del primer dia. Va firmar un contracte vàlid per als següents quatre anys, a canvi d'un salari de 25 milions d'euros per cada una d'aquestes temporades. Una mostra de la increïble confiança que Lawrence Stroll, propietari de l'equip, té en l'experiència i el talent de l'enginyer amb més reputació que hi ha actualment al pàdoc de Fórmula 1.

Lawrence Stroll

Valora el seu impressionant currículum, i va aconseguir fer un gran treball en Williams i en Red Bull, creant el cotxe més complet en aquell moment, i dissenyant una arma invencible. A més, en ambdós casos va arribar a una escuderia pràcticament nova, i començant des de 0. Una situació similar a la qual s'ha trobat ara a l'equip britànic, on encara ni tan sols han pogut celebrar la seva primera victòria, i molt menys, el seu primer campionat.

La intenció és poder aconseguir grans èxits gràcies a l'enginyer britànic, i aprofitar el canvi de normativa que s'aplicarà el 2026. Per aquesta raó, Newey ha descuidat per complet l'evolució de l'AMR 25, i des del primer dia ha estat dissenyant el monoplaça de la següent campanya, en la qual molta gent espera que siguin el rival a batre, i Fernando Alonso torni a estar lluitant per podis, i pugui aconseguir l'anhelada trenta-tresena victòria de la seva trajectòria.

Fernando Alonso

Malgrat la seva avançada edat, 44 anys, continua demostrant en cada Gran Premi que està preparat per continuar competint al màxim nivell, i compensa la pèrdua de reflexos i d'agilitat amb el seu talent natural i la seva experiència. I els seus aficionats es permeten la llicència de somiar veure-ho de nou celebrant un nou trofeu de la Fórmula 1, que seria el tercer, i el primer en dues dècades. Encara que des d'Aston Martin s'encarreguen de posar calma.

Saben que hi ha molta expectació per veure l'AMR 26 que Newey està dissenyant, però intenten recordar que necessiten paciència, i que Roma no es va construir en un dia. I en aquests moments, estan a anys llum de Mercedes o de McLaren, que són les dues escuderies més potents, seguides per Ferrari.

El motor Honda també genera molta il·lusió a Aston Martin

Una altra raó per la qual a Aston Martin hi ha tanta il·lusió és per veure el funcionament del nou motor Honda, que començaran a utilitzar a la següent campanya. Un motor que Newey coneix perfectament, ja que és el mateix que tenien els Red Bull.

Sens dubte, aquestes dues novetats és impossible que no causin expectació.