El Departament d'Educació ha decidit flexibilitzar l'exigència del C2 de català per als nous docents, de manera que els aspirants a entrar a la borsa d'interins no hauran d'acreditar el certificat en el moment si aquests no el tenen, sinó que només s'hauran de comprometre a obtenir-lo durant el curs 2026-2027.
L'enquesta del dia
Et sembla bé flexibilitzar la presentació del C2 als nous docents?
El Nacional
Barcelona. Divendres, 26 de juny de 2026. 20:48
Temps de lectura: 1 minut
Barcelona. Divendres, 26 de juny de 2026. 20:48
Temps de lectura: 1 minut
