Davant l'atzucac en el qual el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, no té prou suports per presentar una moció de censura contra el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, la líder de Junts per Catalunya a Madrid, Míriam Nogueras, ha fet aquest dimecres una proposta a Sánchez, qui tampoc no vol anticipar les eleccions generals. Es tracta de la via Keir Starmer; seguir l'exemple del primer ministre britànic, que ja ha anunciat que abandonarà el càrrec. És a dir, dimitir i que la mateixa cambra investeixi un nou president del govern espanyol, sense necessitat de convocar nous comicis i córrer el risc que Feijóo i Abascal arribin aviat al poder.
L'ENQUESTA
Creus que Sánchez hauria de fer com Starmer i dimitir?