Vueling ha anunciat canvis a la cúpula directiva, després que la companyia aèria patís aquest estiu una crisi de cancel·lacions que van afectar milers d’usuaris a l’aeroport de Barcelona-el Prat. El nou comitè de direcció estarà format pel president de la companyia, Javier Sánchez-Prieto, i set directors d’àrea, tres més que en l’anterior etapa de Vueling. S’hi incorporen Mike Delehant, com a director d’estratègia i responsable del pla de transformació, i Calum Laming, com a director d’experiència del client. També entren en l’aerolínia Rodolfo Oliveira, el nou responsable d’experiència del client; Patricia González, com a responsable d’atenció al client; Warren Gravell, responsable del centre de control d’operacions; Rubén Camberos, com a responsable de programació de tripulacions, i Carlos Montesinos, com a responsable de tripulacions de cabina i servei a bord.

També s'han produït algunes incorporacions a l’àrea comercial “amb l’objectiu de reforçar els processos interns i adaptar-los a la mida actual de la companyia”. Al projecte, s'hi sumen Luis Galí, com a responsable de màrqueting i estratègia comercial, i Iliana Cruz, com a nova responsable de pricing & revenue management.

L'experiència del client com a pilar

Vueling ha afirmat en un comunicat que “el pilar principal en aquesta nova fase és l'experiència del client. L’objectiu és reforçar tots els processos relacionats amb el passatger, en tots els punts de contacte, des de la compra dels bitllets fins a l’arribada a la destinació. La finalitat és oferir una experiència fiable a totes aquelles persones que dipositen la seva confiança en la companyia”.

D'altra banda, Vueling ha aprofitat l'avinentesa per destacar que fa “més de deu setmanes que opera amb normalitat” i que “el mes setembre passat va obtenir unes ràtios de puntualitat mitjana en línia amb les de l’aeroport de Barcelona-el Prat (85%)”, així com unes ràtios de regularitat d’acord amb els estàndards de la indústria, amb un 99,8%.