Telepizza, marca líder al sector del delivery, ha continuat amb la seva expansió pel territori nacional des de 2018, any en què es va materialitzar l'aliança estratègica amb Yum! Brands Inc. (Yum!), amb l'obertura de més de 80 establiments a Espanya, amb les quals ha assolit les més de 700 botigues. Una expansió que ha permès generar aproximadament 1.600 nous llocs de treball els últims 2 anys.

Telepizza compte amb una xarxa de més de 600 franquiciats, entre els quals es troben des de petits empresaris a grans grups de restauració multimarca que confien en la marca i el seu model de franquícia, algun d'ells amb més de 30 anys de vinculació a la seva xarxa de botigues.

Després de la incorporació de Jacobo Caller com nou CEO, la marca líder de pizza delivery continua amb el seu ambiciós pla d'Expansió a tot Espanya, que passa per explorar nous models de negoci i ampliar encara més la seva capil·laritat local amb l'obertura de noves botigues en poblacions de menys de 15.000 habitants.

Malgrat l'impacte de la pandèmia, sobretot durant els primers mesos de l'estat d'alarma, la marca Telepizza ha mantingut el negoci gràcies al seu lideratge al mercat del menjar a domicili i a l'alt grau de maduresa dels seus canals digitals, amb una recuperació gradual de les vendes mes a mes des de fa un any. La companyia no dona xifres de la marca, però si del Grup Food Delivery Brands, que reflecteixen un increment del delivery l'últim any del 14% i que ja representa un 52% de les vendes totals.

La companyia està molt focalitzada en els seus canals digitals que van créixer un 28% respecte a 2019, la qual cosa es tradueix en un 36% de les comandes realitzades a través del web, apps i agregadors. Una estratègia que li ha permès continuar liderant el mercat i que probablement reforçarà la seva nova directora general per al mercat de Iberia, Ana Diogo, i la incorporació d'un director de màrqueting a nivell global, Jesús Cubero, amb una àmplia trajectòria al sector de consum.