Seat ha registrat unes vendes mundials durant el febrer de fins a 39.900 vehicles, el que representa un 25,9% més respecte al mateix mes de 2017, i en l'acumulat de l'any les vendes han pujat un 23,1%, amb un total de 78.000 unitats.

Segons ha informat Seat en un comunicat, manté un creixement molt alt en els seus principals mercats, com és el cas d'Espanya, que al gener i febrer encapçala els lliuraments de la marca amb 17.100 vehicles venuts (+ 18,1%) , seguida per Alemanya, on les vendes han crescut un 15%, fins a les 13.700 unitats.

A Europa i al món

També en destaca el creixement a Suïssa, del 27,8% amb 2.100 lliuraments; França (+ 26,8% fins a 4.300), Àustria (+ 18,5%, 3.500), Regne Unit (+ 17,2%, 6.500) i Itàlia (+ 12,1%, 3.700). Fora d'Europa, Algèria es manté com el quart mercat de la marca en l'inici de l'any després comercialitzar 4.700 cotxes, i a Israel la marca eleva les vendes un 34,9% fins a 2.100 cotxes.

El vicepresident Comercial de Seat, Wayne Griffiths, ha destacat que l'automobilística amb seu a Martorell és una de les que més creix i està guanyant quota de mercat en països estratègics. Ha afegit que el Seat Arona està tenint una "acceptació excel·lent" al mercat, com el León, l'Ibiza i l'Ateca, i ha augurat que el llançament de la nova marca Cupra tindrà un efecte positiu per conquerir nous clients en el futur.