La planta de Seat de Martorell (Barcelona) treballarà tots els caps de setmana del mes de març per fabricar uns 4.300 vehicles addicionals. L'augment de la producció pretén fer front a la demanda d'alguns models, principalment el Seat Ibiza i l'Arona. 

La nova programació, pactada entre el comitè d'intercentres i la direcció de l'empresa el passat 30 de gener, preveu que la línia 1 de fabricació, la que s'encarrega de la fabricació l'Ibiza, treballi els dissabtes 1, 9, 16, 23 i 30 de març, així com els diumenges 3, 10, 24 i 31 de març en el torn de nit. 

En el cas de la línia 2 de producció, la que fabrica el Seat León, s'ha planificat que es treballin tres dissabtes durant el mes de març: el 16, el 23 i el 30. 

En canvi, la línia 3, que assumeix la fabricació de l'Audi A1, no preveu jornades de producció addicional. En aquest aspecte, el sindicat principal de Seat, l'UGT, tem que s'elimini un torn de producció del model A1 durant aquests tres mesos. 

T'ha fet servei aquest article? Per seguir garantint una informació compromesa, valenta i rigorosa, necessitem el teu suport. La nostra independència també depèn de tu.
Subscriu-te a ElNacional.cat