Repsol ha adquirit el 70% de les participacions de Klikin, una startup que ha desenvolupat una plataforma digital de reserva, pagament i gestió de promocions. Segons Repsol, aquesta operació forma part de la seva estratègia de creixement dels negocis digitals, que li permetrà impulsar la seva aplicació Waylet “per convertir-la en un referent en pagament i fidelització”. 

Amb Klikin, Waylet serà un mitjà universal de pagament amb el telèfon mòbil, i es podrà utilitzar més enllà de les estacions de servei de la companyia energètica, segons Repsol. 

Segons Antonio Calçada, Director Executiu de Màrqueting de Repsol, a l'empresa "estem immersos en un procés de transformació que implica canvis en com pensem i executem el nostre negoci per millorar la relació que tenim amb els nostres clients. La unió dels nostres recursos i la nostra capacitat d'innovació als d'una startup àgil i dinàmica com Klikin ens permetrà aquest salt qualitatiu que necessiten els clients. Som un proveïdor global de solucions energètiques per a la mobilitat i busquem poder oferir tots els serveis que necessitin i demanin els nostres clients, establint un nou model de creació de valor afegit, amb l'ambició de reinventar la mobilitat tal com l'entenem avui ".