Nadal és, sens dubte, el millor moment de l'any per mostrar afecte a les persones que estimes. Trobades familiars i d'amics, moments únics amb la persona que estimes... És, senzillament, la màgia de Nadal. Aquesta màgia fa que també sigui l'època de l'any en què els petits gestos deixen més empremta, no només entre aquells i aquelles que formen part del teu cercle íntim, sinó també entre tota aquella gent amb la qual convius diàriament i amb la qual comparteixes moments i experiències de tota mena.
Sí, estem parlant del teu equip, dels teus clients i dels teus col·laboradors, de les persones que, d'una manera o altra, estan presents en el teu dia a dia laboral. És per això que cada vegada més empreses, petites i grans, aprofiten Nadal per reconèixer la tasca de totes aquestes persones i, de retruc, reforçar l'impacte de la seva marca amb merchandising. Fer-ho permet fidelitzar i impactar, perquè els detalls, sobretot quan no els esperes, s'agraeixen i es valoren.
Un regal corporatiu diu molt més del que creus
Més enllà de l'efecte tan positiu que crearàs al destinatari, els regals corporatius també són accions potentíssimes de màrqueting. I és que refermen els vincles emocionals amb clients, empleats i col·laboradors i impulsen la imatge de la marca. I, moltes vegades, això és més potent que una caríssima campanya publicitària.
Els detalls inesperats generen emocions que perduren
Si l'encertes, se'n recordaran de tu
La clau perquè el regal tingui l'impacte que desitges és que, a més de maco, sigui útil i coherent amb la teva personalitat empresarial. Un objecte que es fa servir diàriament, com per exemple una ampolla reutilitzable, manté la presència de la marca en la vida de la persona, de manera subtil però constant. Aquesta repetició contribueix a reforçar la memòria de marca, ja que cada ús recorda al destinatari qui l’ha obsequiat.
Un bon regal corporatiu pot dir més de la teva marca que qualsevol campanya publicitària
També és fonamental que l’article sigui original i sorprenent. Els regals que destaquen per la seva creativitat, sostenibilitat o innovació generen converses i comentaris entre els usuaris, amplificant l’impacte més enllà de la persona que el rep directament. Així, un article ben triat no només augmenta l'impacte de marca, sinó que també pot convertir-se en un punt d’inici per a noves connexions i oportunitats comercials.
3 errors molt comuns a l'hora de triar un regal corporatiu
- Error 1: triar un producte només pel preu. Moltes empreses busquen “alguna cosa econòmica” i acaben amb un objecte que ningú recorda ni utilitza. Com ho convertim en èxit? Doncs amb una bona relació qualitat–imatge de marca, prioritzant utilitat i durabilitat.
- Error 2: regalar el mateix que tothom. Les bosses de tela i els bolígrafs funcionen, sí… però ja estan molt vistos. Per aquesta raó, una molt bona idea és buscar alternatives que mantenen el pressupost, però sorprenen. Per exemple, tecnologia eco, articles de benestar, escriptura premium o merchandising de tendència.
- Error 3: no adaptar el regal al públic. Un regal sense context perd valor. Cal fer-se preguntes clau, per exemple: identitat de marca, perfil del receptor, finalitat... L'objectiu és que el regal acabi sent molt més que quelcom material, que es converteixi en una experiència. I, per aconseguir-ho, fer-se aquesta mena de preguntes és molt important.
Algunes idees de regals per inspirar-te
😍Estem segurs que els deixaràs bocabadats perquè Gift Campaign, l'empresa barcelonina líder del sector, té de tot👇



Ara bé, sí cap d'aquestes idees no t'ha convençut, no pateixis, a la web de Gift Campaign trobaràs el catàleg complet, que és molt ampli i molt variat. Fes-li un cop d'ull, segur que trobaràs la forma de deixar la gent meravellada.
Triar bé no és gastar menys: és invertir millor en experiències que deixen petjada
Aquest any, al sopar de Nadal, brindareu com cal: cadascú amb un regal!