La patronal Pimec ha posat en marxa una plataforma online gratuïta per facilitar a les micro, petites i mitjanes empreses l'aplicació de la nova normativa sobre el registre de l'horari laboral. La norma obliga als negocis a tenir un registre de l'hora d'entrada i la de sortida de tots els seus empleats i això ha generat múltiples peticions d'empresaris a la patronal, que per això ha decidit posar en marxa la plataforma.

El director de Tecnologia i Innovació de Pimec, Andreu Bru, ha explica que és una aplicació "tecnològica 100% cloud, accessible tant des de dispositius mòbils –smartphones i tauletes- com des d'un ordinador personal" i que és d'ús "extremadament senzill".

Pimec ha apuntat que atès al "poc temps" de què han disposat les empreses per aplicar aquesta mesura, "que a més suposa un increment de costos", la patronal ha fet diverses trobades al llarg del mes per informar les pimes sobre les novetats. A més, ha anunciat que plantejarà propostes concretes perquè es tingui en compte la mida de les empreses en l'aplicació de la mesura.