L'aerolínia low cost Norwegian unirà l'aeroport de Barcelona-El Prat amb Buenos Aires tan bon punt estigui operativa la seva nova filial a l'Argentina. Des d'allà es duran a terme vols nacionals i internacionals a la capital catalana però també a altres ciutats europees com Londres, París, Oslo, Estocolm o Copenhaguen. Segons ha explicat el conseller delegat del grup, Bjorn Kjos, l'estratègia de Norwegian passa per replicar un model d'operacions molt similar al que té a Europa.

Aquesta nova filial argentina estarà totalment controlada per l'aerolínia noruega i espera comptar amb 10 avions Boeing 737 a finals d'aquest mateix any. De moment, Norwegian està negociant amb el govern argentí de Macri els permisos operatius. No serà la única ja que Level, la nova marca d'International Airlines Group (IAG) que oferirà vols transoceànics a baix cost, ja va anunciar en la seva presentació que volaria de Barcelona a Buenos Aires. 

La rivalitat entre totes dues aerolínies es comença a fer patent. Ara fa poc més d'una setmana, el cap de Relacions Institucionals de Norwegian a Espanya, Alfons Claver, va assegurar el següent: “Esperàvem la reacció d’Iberia, ja que estan obsessionats a defensar el seu hub de Madrid-Barajas i, des d'aquesta lògica, han d'encarar qualsevol intent de qualsevol companyia de créixer a Barcelona".