20160217085938 (1) L'essència de la història de Charlie i la Fàbrica de Xocolata torna a Barcelona de la mà de les noves tecnologies. La companyia alacantina Energy Sistem, en col·laboració amb el fabricant de processadors MediaTek, amagarà vint mòbils valorats en 4.000 euros a Barcelona coincidint amb la celebració del Mobile World Congress (MWC). A més, l'organització del congrés que acollirà 88 empreses catalanes donarà els seus excedents alimentaris perquè puguin ser distribuïts en 17 entitats socials de la ciutat, segons han informat Fira de Barcelona i l'ONG Nutrició Sense Fronteres.

Com participar-hi

La marca tecnològica ha comunicat que lliurarà vint terminals Energy Phone Max 4G amb processador MediaTek de quatre nuclis als vint afortunats que segueixin les pistes d'una gimcana i trobin els telèfons intel·ligents tot recorrent els  punts més emblemàtics de Barcelona. Per participar-hi, els interessats han de descarregar l'aplicació Energy Phone Hunters i començar el joc, que durarà del 22 al 25 de Febrer.

Ara fa poc més d'un any i mig, el grup britànic Coldplay va amagar la lletra de la cançó "True Love" a la biblioteca de Sant Pau i la Santa Creu on va ser trobada per una estudiant, Judith Garriga, que va ser convidada a assistir a un concert de la banda de Chris Martin a Londres. Aquest cop, el premi no serà una visita a una fàbrica de xocolata ni tampoc un concert però sí vint mòbils intel·ligents. Que guanyi el millor.

Iniciativa solidària

Durant l'edició del 2015, van haver-hi 5.000 persones que es van poder beneficiar de la iniciativa solidària per evitar el malbaratament alimentari d'un congrés al qual van assistir al voltant de 95.000 persones. Per aquest 2016, Nutrició Sense Fronteres destinarà un cop més un equip per dur a terme la recollida dels aliments sobrants durant l'esdeveniment al mateix temps que es farà una avaluació nutricional i s'analitzarà perquè siguin repartits i consumits "en condicions òptimes d'higiene i seguretat alimentària" per persones a les quals ajuden entitats com Creu Roja i Càritas, entre d'altres.

Marketing i conscienciació social al Mobile World Congress.

Fotos: Sergi Alcàzar