Més de 6.500 persones han passat aquesta setmana per la Llotja de Mar, la seu principal del Tech Spirit Barcelona, l'esdeveniment alternatiu al Mobile World Congress (MWC). L'espai, gestionat per la Cambra de Comerç de Barcelona ha demostrat ser una bona opció per a "fer negocis", ha assegurat el president de l'ens, Joan Canadell, en una atenció als mitjans. Per aquest motiu, la Cambra està estudiant estendre el format de posar en contacte emprenedors i inversors a la Llotja en altres èpoques de l'any i en altres sectors com l'automoció. En qualsevol cas, Canadell ha dit que els esdeveniments que es fessin sempre respectarien que el Mobile World Congress (MWC) és l'espai principal de negocis de l'àmbit de les noves tecnologies.

El president de la Cambra de Comerç ha assegurat que estan "molt contents d'haver pogut ser útils" i de posar a la disposició de "la nova economia" un espai "amb 700 anys de comerç ininterromput". Canadell s'ha mostrat satisfet perquè ha considerat que el congrés alternatiu ha servit per fer algunes de les gestions que s'haurien fet durant el MWC, suspès per la por a l'epidèmia de coronavirus.

"Les empreses i els inversors estan contents amb l'alternativa al MWC, a tots ens hauria agradat que es mantingués el Mobile però davant l'adversitat hem pogut trobar una alternativa ràpida", ha recordat. L'èxit d'assistència del Tech Spirit ha portat a la Cambra a considerar estendre aquest format en el futur a altres sectors com l'agroalimentari o l'automoció. "L'espai ha demostrat ser molt últim per venir a fer negocis", ha assegurat Canadell, que ha afegit que la Llotja ha de ser un "lloc per fer negocis i treball en xarxa" en el futur.