El canal LaLiga TV Bar, l'únic canal autoritzat per retransmetre futbol en bars i restaurants, inclourà nous continguts per "incrementar l'accés al futbol per televisió", segons ha informat La Liga en un comunicat.

Després de la decisió de comercialitzar el lot de drets audiovisuals dedicat a aquest canal conegut com a Horeca en règim de no exclusivitat, ara el Canal LaLigaTV Bar tindrà un model de distribució que combina accés directe, accés a través de multitud d'operadors i una estratègia de comercialització.

A més de poder veure LaLiga Santander i LaLiga SmartBank, amb la subscripció a LaLigaTV Bar s'inclouran els continguts de DAZN Bar (F1, MotoGP, Premier League, UEFA Women's Champions League i la Turkish Airlines EuroLeague), així com les competicions UEFA (Champions League, Europa League, Conference League i Supercopa Europea). LaLiga afirma que aquests nous continguts permetran "la desestacionalització del canal", de manera que la graella estigui complementada amb altres alternatives esportives al futbol en els períodes de descans de competicions d'aquest.

Els bars i restaurants podran contractar el servei a través de les operadores Movistar, Orange, Agile i Avatel, o a través de Mediapro, que permetrà la contractació directa de LaLigaTV Bar, sense l'obligació d'estar lligat a cap altre paquet concret de serveis de telecomunicacions. LaLiga ha establert unes tarifes basades en la tipologia de l'establiment (bars tradicionals, hotels, locals d'apostes, etc.), la mida de població (codi postal) i l'aforament. Es tracta del cost dels majoristes, sent els operadors que en darrer terme fixaran els preus finals de subscripció per als establiments.

Una de les novetats és l'acord d'intencions que han firmat LaLiga i Mahou San Miguel per a la comercialització del canal esportiu. A través de la seva societat +Bar, Mahou San Miguel, qui a més és nou patrocinador oficial de LaLiga per a les pròximes temporades, posarà a disposició del projecte "tota la seva capacitat d'arribada al mercat".