La multinacional Indra ha anunciat aquest dimarts que ha llançat una OPA del 100% -oferta per adquirir més del 25 % d’una societat que es fa pública-, per tal d’adquirir Tecnocom.
Encara que l’operació encara s’ha d’aprovar per la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), Indra pagarà 4,25 euros per cada acció, de l'import el 60% serà en efectiu i el 40% en accions d’Indra valorades en 9,8461 euros.
Segons el president executiu de la companyia, Fernando Abril-Martorell, “l’operació es recolza en forts fonaments estratègics i industrials” i ha valorat que l’operació suposarà la creació del “líder espanyol en tecnologies de la informació”.
Tecnocom és una companyia espanyola de consultoria en Tecnologies de la Informació i Comunicacions amb presència a l’Estat, Portugal i Llatinoamèrica, present en nou països i més de 6.500 professionals, dels quals el 80% es troben a Espanya. A més, presenta un fort posicionament comercial en negocis com els sistemes de pagament (un 90% de les entitats financeres espanyoles en són clientes) i una presència en la banca local de Llatinoamèrica, entre d’altres.