SFAM, l'empresa francesa líder a Europa en assegurances per a telefonia mòbil, multimèdia i objectes connectats, ha escollit Barcelona per obrir la seva primera seu al mercat internacional. Les noves oficines, ubicades a la Torre Mapfre, alberguen ja el primer centre d'atenció telefònica de l'empresa a l’estat espanyol i acolliran 400 empleats d'aquí a final d'any.

A més, SFAM invertirà a Catalunya entre 1 i 2 milions d'euros per condicionar les noves oficines amb un lloguer mínim de 6 anys. La nova seu de SFAM comptarà amb 3 o 4 plantes cap a finals de 2019. Amb la seva arribada a Espanya, on ja oferia els seus serveis a través de Fnac i altres distribuïdors, SFAM preveu ampliar la seva cartera de clients a 600.000 i créixer en un 300%. La companyia va assolir en aquest mercat un volum de negoci de 20 milions d'euros al 2018, xifra que preveu augmentar fins a 60 milions al 2019.

Tal com explica el seu fundador i CEO, Sadri Fegaier, "la companyia fa una aposta per Barcelona com a centre de desenvolupament i creixement del seu negoci. Creiem que és un mercat estratègic al sector tecnològic i punt de trobada per a la innovació i l'excel·lència professional" afirma.

400 nous llocs de treball

La companyia té prevista la contractació de 400 persones, la gran majoria dels quals es concentraran a Barcelona, ​​on estaran ubicats els serveis corporatius i d'atenció al client; així mateix hi haurà presència comercial a tot el territori espanyol. En l'actualitat, Barcelona hi acull més del 65% dels empleats i en un termini de dos anys es preveu també l'obertura d'un call-center a Madrid.

L'empresa aposta per una atenció local propera al client, que parli el seu idioma i respongui les necessitats específiques del mercat. A més, per garantir el millor servei, la companyia ofereix "les millors condicions de treball i pla de desenvolupament professional als seus empleats amb beneficis socials com a xec menjador, mútua mèdica o assegurança de vida, el cost dels quals assumeix íntegrament SFAM", segons expliquen des de la companyia. Aquesta política de RRHH explica que la rotació no superi l'1%.

SFAM va començar la seva trajectòria a França fa vint anys i avui ja compta amb sis milions de clients a Europa i 1.600 empleats, dels quals el 61% són dones. El seu èxit es tradueix en un valor de 1.700 milions d'euros i en un creixement de 2.400% en els últims cinc anys.