FIATC Assegurances i Bàsquet Girona han renovat per un any l’acord pel qual l’asseguradora és el patrocinador principal del club. L’aliança, que s’ha formalitzat avui en les oficines centrals de FIATC a Barcelona, reforça l’estreta relació entre ambdues entitats, unides des del 2018, quan el primer equip competia a LEB Plata.

En el 2022, coincidint amb l’històric ascens del primer equip a la Lliga Endesa (ACB), l’asseguradora va donar un pas més enllà i es va convertir en el seu patrocinador principal. Des de llavors, FIATC i el Bàsquet Girona han compartit un camí basat en valors comuns: la promoció dels hàbits de vida saludables, el treball en equip, la innovació i el compromís amb la societat i el medi ambient.

L’acte de signatura de l’acord va comptar amb la presència del president del Bàsquet Girona, Marc Gasol, i del director general de FIATC, Joan Manuel Castells, els qui han destacat la solidesa de la col·laboració i la importància de donar continuïtat a un projecte esportiu que s’ha consolidat com a referent tant a Girona com en el conjunt del bàsquet espanyol.

Ens satisfà continuar un any més al costat del Bàsquet Girona, un club amb el qual compartim valors. Volem seguir recolzant el seu creixement i contribuir en un projecte en el qual el bàsquet és una gran eina de canvi i millora social a Girona, on comptem amb una base important de mutualistes.”, ha assenyalat el director general de FIATC Assegurances després de la signatura.

“Un patrocini té més força i és més coherent quan dues entitats comparteixen tants valors com ho fem nosaltres. FIATC ha demostrat moltíssim compromís amb el que és important per a nosaltres, com la salut, l’esport i les persones. Com un matrimoni que s’entén, que comparteixen el mateix objectiu comú i sempre intenten créixer junts. Moltes gràcies pel vostre suport, col·laboració i ànims. Estic segur que tindrem molts èxits aquest any.”, ha afegit el president del Bàsquet Girona.

Amb aquesta renovació, FIATC reafirma el seu compromís amb l’esport i amb un equip que ha aconseguit connectar amb l’afició, projectant els valors del bàsquet i de l’esforç col·lectiu més enllà de la pista.