El volum de negocis de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) ha augmentat un 8,7% al primer quadrimestre respecte al mateix període del 2016 i se situa en xifres rècord en la història de l'empresa. Totes les línies de negoci de la companyia han pujat els seus ingressos respecte a l’any passat.

A les línies metropolitanes de FGC, l’increment en aquests quatre mesos ha estat del 3,20%, mentre que a la línia Lleida-La Pobla, amb la implantació del nou model d’explotació, l’increment ha estat del 205% respecte al mateix període de l'any passat. Pel que fa al transport de mercaderies, es recupera la línia de creixement amb un increment del 2,5%.

Una temporada d'hivern històrica

En la línia de negoci de Turisme i Muntanya, Ferrocarrils ha tancat la temporada d’hivern amb el millor resultat de la història de la companyia, amb més de 600.000 visitants i amb un creixement de prop del 30% sobre l’any anterior. De la mateixa manera, pel que fa a l’explotació de Montserrat, l’increment ha estat del 21,3%.

La companyia subratlla que aquestes dades confirmen la tendència de creixement després que durant els últims anys FGC ha continuat incorporant nous serveis i fent millores per adaptar l’oferta a la demanda. A més, en els propers mesos entrarà en funcionament el perllongament de Sabadell i és previsible, segons apunta la companyia, que això repercuteixi en un increment encara més rellevant en les línies metropolitanes.